اسفندیار رحیم مشایی، رئیس دفتر رئیس جمهور ایران، بار دیگر موضوع نامزدی خود برای انتخابات بعدی ریاست‌ جمهوری را قویاً تکذیب کرد. پیارم به نقل از جام سیاسی؛ سایت رادیو فردا(Radio Farda) نوشت: «اسفندیار رحیم مشایی، رئیس دفتر رئیس جمهور ایران، بار دیگر موضوع نامزدی خود برای انتخابات بعدی ریاست‌ جمهوری را قویاً تکذیب کرده ...

اسفندیار رحیم مشایی، رئیس دفتر رئیس جمهور ایران، بار دیگر موضوع نامزدی خود برای انتخابات بعدی ریاست‌ جمهوری را قویاً تکذیب کرد.

پیارم به نقل از جام سیاسی؛ سایت رادیو فردا(Radio Farda) نوشت: «اسفندیار رحیم مشایی، رئیس دفتر رئیس جمهور ایران، بار دیگر موضوع نامزدی خود برای انتخابات بعدی ریاست‌ جمهوری را قویاً تکذیب کرده و آن را شایعه‌پراکنی و سناریوسازی‌های تکراری عده‌ای خاص علیه دولت توصیف کرد. خبرگزاری کار ایران، ایلنا، روز جمعه ۲۶ آبان خبر داد که اسفندیار رحیم مشایی با انتشار تکذیبیه‌ای نوشت که خبری در برخی سایت‌ها و پایگاه‌های اینترنتی مبنی بر نشست او با مازندرانی‌های مقیم تهران منتشر شده و نقل قول‌هایی به وی در این نشست منتسب شده که این خبر از اساس کذب محض بوده و هیچ پایه و اساسی ندارد.»

این سایت ادامه داد: «در این تکذیبیه آمده‌ است که همان گونه که بارها تاکید شده‌ است رئیس دفتر رئیس جمهور در خصوص انتخابات ریاست جمهوری آینده و ورود به این عرصه، در هیچ محفل خصوصی و عمومی هیچ گونه اظهار نظر و موضع‌گیری خاصی نه به نفع خود و نه برای کاندیدای دیگری نداشته‌ است. این تکذیبیه ظاهراً واکنشی است به خبری که سایت خبری-تحلیلی “نیمروز” روز ۲۴ آبان درج کرده و در آن نوشت که رحیم مشایی در نشستی که طی چند مدت اخیر با مازندرانی‌های مقیم تهران برگزار کرده و در این نشست استاندار مازندران نیز حضور داشته با تاکید بر این که “نامزد انتخابات ریاست جمهوری خواهم شد” افزوده‌ است: “هیچ‌کس نمی‌تواند جلوی من را بگیرد.”»

خبرگزاری ایلنا، روز جمعه خبر داد که اسفندیار رحیم مشایی در متن تکذیبیه تازه خود نوشته‌ است که شایعه‌پراکنی علیه او به خاطر به حاشیه راندن رأی تأمل‌برانگیز صادر شده، درخصوص دو نفر از توهین‌کنندگان به رئیس جمهور محترم و رئیس دفتر ایشان طی روزهای اخیر انجام شده‌ است.

رحیم مشایی در پایان تکذیبیه خود نوشته است که این مرکز با تاکید مجدد بر کذب بودن خبر مذکور، حق پیگیری حقوقی و قضایی آن را برای خود محفوظ می‌داند.

به گزارش خبرگزاری فارس، اسفندیار رحیم مشایی پیش از این، در روز ۱۶ شهریورماه نیز خبر نامزدی خود در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۲ را به ‌شدت تکذیب کرده‌ بود. آن تکذیب در پی شبهه‌هایی بود که در این زمینه در برخی محافل حکومتی ایران مطرح شده‌ بود و بخشی از آن شبهه‌ها نیز به پاسخ دکتر احمدی‌نژاد طی یک مصاحبه در روز ۱۴ شهریور برمی‌گشت.

رئیس جمهور در آن مصاحبه در پاسخ به این سؤال که در سال پایانی دولت است، آیا نمی‌خواهد اسامی [مفسدان] را اعلام کند، گفت: «از کجا می‌دانید سال پایانی دولت است؟»

یک روز پس از آن محمد دهقان، عضو هیئت رئیسه مجلس، در واکنش به این گفته دکتر احمدی‌نژاد گفت که وی از تلویزیون دولتی برای “طرح انتخاباتی پوتین – مدودیف” استفاده می‌کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2327

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.