خبرگزاری پیارم : بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس گفت: زمانی که از پرسپولیس دور شده بودم، حرف‌هایی شنیدم که حقیقت نداشت. به گزارش خبرگزاری فارس، علی کریمی پس از بازگشت به پرسپولیس درباره مسائل مختلف به سوالات پاسخ داد. کریمی که در ۲ ماه اخیر سکوت کرده بود، پنج‌شنبه شب و پس از بازگشت به تمرینات ...

خبرگزاری پیارم : بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس گفت: زمانی که از پرسپولیس دور شده بودم، حرف‌هایی شنیدم که حقیقت نداشت.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی کریمی پس از بازگشت به پرسپولیس درباره مسائل مختلف به سوالات پاسخ داد. کریمی که در ۲ ماه اخیر سکوت کرده بود، پنج‌شنبه شب و پس از بازگشت به تمرینات پرسپولیس در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس به سوالات مختلف درباره تیم ملی و پرسپولیس پاسخ داد.

* وضعیت پایت چطور است؟

۳ هفته طول می کشد تا آماده شوم و به شرایط مطلوب برگردم.  یک هفته از مصدومیتم گذشته و دو هفته دیگر باید کار کنم تا آماده شوم. با این شرایط از نیم فصل دوم می توانم بازی کنم زیرا تنها سه بازی تا پایان نیم فصل باقی مانده است.

*این مصدومیت هم در روزهای جدایی ات از پرسپولیس رقم خورد…

از شانس ما بود. شاید هم یک حکمتی بوده که اینگونه شده است. مصدومیت جزئی از فوتبال است و کاری نمی شود کرد.

* تیم ملی  شکست تلخی مقابل ازبکستان داشت.

باختیم و حالا حرف زدن درباره این بازی فایده ای ندارد. هر چند که الان همه درباره این باخت صحبت می کنند. به نظرم ما به جای حرف زدن باید سعی و تلاش خودمان را بیشتر کرده و روی بازی‌های سخت باقی‌مانده تمرکز کنیم تا از این شرایط خارج شویم.

* حتما قبول داری که راه صعود تیم ملی به جام جهانی خیلی سخت و دشوار شده است؟

طبیعی است که با از دست دادن سه امتیاز بازی با ازبکستان کارمان سخت تر شده و باید این امتیازات از دست رفته را جبران کنیم. با این وجود یک چیزی در فوتبال ایران به اثبات رسیده و اینکه ملی پوشان همیشه در سخت ترین شرایط کارهایی کرده اند که شاید خیلی ها فکرش را نمی کردند. فوتبال ما فوتبال روزهای سخت است. این اتفاقات برای ما همیشه خوش یمن بوده است. به هر حال امیدوارم هر چه هست به خوبی تمام شود و در پایان اتفاقات خوب بیفتد. حالا بماند که بسیاری پشت تیم ملی را خالی کرده اند.

* منظورتان موج شدید انتقادات است؟

بخشی از انتقادات طبیعی است اما آیا مشکلات با انتقادات تند که روحیه تیم را خراب می کند  حل می شود؟ من نمی گویم کسی انتقاد نکند اما حمایت چی؟

* فکر می کنی تیم ملی مستقیم به جام جهانی برود یا اینکه کارش به پلی آف کشیده می شود؟

هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. مگر کسی فکر می کرد که ازبکستان در آزادی ما را ببرد؟ نمی شود از الان به طور یقین حرفی زد. ما هنوز شانس داریم و این نکته ای است که انگار برخی به آن توجهی ندارند.

* به اعتقاد خودت حق تیم ملی مقابل ازبکستان برد بود؟

مگر مهم است؟ باختیم و بازی تمام شد و رفت. حالا این حرف ها چه دردی را دوا می کند. من که صحنه گل محمد نوری را به طور دقیق ندیدم اما کارشناسان داوری گفته اند آن گل سالم بود. به هر حال فوتبال است و اشتباه داوری. در بازی رفت ما مورد لطف داور قرار گرفتیم و در بازی برگشت این بلا سر ما آمد. حالا بماند که وقتی در تاشکند بردیم خیلی ها ناراحت شدند و داوری را به رخ  تیم ملی و ملی پوشان کشیدند اما بگذریم. فقط امیدوارم در کشور خودمان عده ای از باخت تیم ملی خوشحال نباشند. آن هم به خاطر منافع شخصی و مثلا اختلاف با اشخاص مختلف.

به طور کلی معتقدم تیم ملی اکنون نیاز به حمایت دارد و همه باید کنار تیم ملی باشند. شاید حالا برخی ها از صعود نکردن تیم ملی به جام جهانی ذینفع باشند و بخواهند از این شرایط بوجود آمده به نفع خودشان بهره برداری کنند. ما سعی و تلاش مان را می کنیم تا در بازی های باقیمانده به نتایج دلخواه و امتیازات مورد نیاز دست پیدا کنیم تا کار تیم ملی بیش از این به اما و اگر کشیده نشود.

* برگردیم به ماجرای دوری تان از پرسپولیس و بازگشت بعد از ۵۲ روز، خیلی سخت گذشت؟

طبیعی است. خیلی به من سخت گذشت. این مدت صحبت هایی از این طرف و آن طرف شنیده می شد که حقیقت نداشت. مسائلی مطرح شد که تحمل آن برایم سخت بود. حالا هر چه بود گذشت و رفت. من نمی خواهم به گذشته برگردم. در روز بازگشت هم جلسه ای با آقای ژوزه داشتم که اول ایشان صحبت کردند و گفتند گذشته هر چه بوده تمام شده است. من هم همین حرف را زدم و حالا نمی خواهم درباره مسائل بوجود آمده حرفی بزنم. من فقط به موفقیت تیم فکر خواهم کرد و سربلندی پرسپولیس و اینکه محبت و لطف هواداران را در ادامه راه جبران کنم. در این میان خیلی ها به بنده محبت داشتند که جا دارد از آنها تشکر کنم. از مردم و جامعه هنرمندان گرفته تا خیلی های دیگر. همچنین از ارکان باشگاه گرفته تا تدارکات تیم. خیلی ها دوست داشتند که من برگردم و برای حل مشکل بوجود آمده تلاش کردند و به نوعی محبت خودشان را به من نشان دادند. نمی خواهم اسمی از کسی ببرم چون ممکن است نام برخی را از قلم بیندازم. من سعی می کنم همه چیز را درباره این ماجرا از دید مثبت نگاه کنم.

* شاید برخی تصور کنند آشتی کنان شما و ژوزه صوری بوده و دوام ندارد، به نظر خودت این بازگشت قلبی بوده و مشکلات قبلی واقعا فراموش شده است؟

غیر از این نباید باشد. من مشکلی ندارم. سرمربی تیم هم تمام حرف هایش را در جلسه زد. تمام تلاش خودم را می کنم تا به پرسپولیس کمک کنم. به هر حال این اتفاق می توانست زودتر هم بیفتد و همه چیز حل شود. شاید هم حکمتی بود که به قول شما ۵۲ روز طول کشید.

*آینده پرسپولیس در فصل جاری را چطور می بینی؟

هنوز تا پایان فصل خیلی بازی باقیمانده است. البته ما اول فصل امتیازات زیادی را از دست دادیم و حالا باید جبران کنیم تا برسیم به بالای جدول. باید تلاش کنیم تا تیم را بالا بکشیم و در کورس قهرمانی قرار بگیریم. این خیلی سخت نیست چون ما تیم خوبی داریم که توان کسب حداکثر امتیازات در بازی های باقیمانده را دارد.

* حرف خاصی باقی نمانده؟

نه. من که مدت هاست مصاحبه ای نکرده ام. الان هم قصد حرف زدن نداشتم. امیدوارم در آینده به لطف خدا و دعای مردم اتفاقات خوبی بیفتد، هم برای پرسپولیس، هم برای تیم ملی و هم برای خودم. همین.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2321

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.