پیارم خبر:، بهرام پور اشرف در نشست کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان در بخشداری احمدی گفت: بخش احمدی دارای زمین های مستعد کشاورزی است که اجرای این طرح زمینه ایجاد اشتغال پایدار جوانان را فراهم می کند. به گزارش خبرنگار پیارم، بهرام پور اشرف ، ادارات و نهادهای متولی باید تمام امکانات و تلاش خود ...

پیارم خبر:، بهرام پور اشرف در نشست کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان در بخشداری احمدی گفت: بخش احمدی دارای زمین های مستعد کشاورزی است که اجرای این طرح زمینه ایجاد اشتغال پایدار جوانان را فراهم می کند.

به گزارش خبرنگار پیارم، بهرام پور اشرف ، ادارات و نهادهای متولی باید تمام امکانات و تلاش خود را بکار گیرند تا هرچه سریع تر این طرح برای ایجاد اشتغال اجرا شود.
وی ضمن بازدید از نخیلات شهر سرگز احمدی تاکیدکرد: جهاد کشاورزی با همکاری شورا و بخشداری در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به اجرای طرح حذف و جایگزینی نخیلات فرسوده و اجرای طرح های نوین وآبیان تحت فشار اقدام نمایند.
محمد سالاری پور بخشدار بخش احمدی حاجی آباد نیز دراین نشست با اشاره به مشکلات و بیکاری جوانان منطقه گفت: اعضای کارگروه باید با ارائه راهکارها و پیشنهادهای لازم جهت اجرای طرح های مختلف در راستای ایجاد اشتغال همکاری کنند تا بتوانیم از مهاجرت بی رویه جوانان به حاشیه شهرها جلو گیری شود.

فرماندار شهرستان حاجی آباد و هیات همراه در ادامه سفر خود به بخش احمدی از پروژه های مختلف عمرانی حوزه داخلی این بخش بازدید و درپایان نشستی با اصناف ومغازه داران شهر سرگز پیرامون کنترل قیمت ها و تنظیم بازار برگزارشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2318

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.