خبرگزاری پیارم: سران نظامی رژیم‌صهیونیستی با برگزاری نشستی وضعیت جنگ و احتمال حمله زمینی به غزه را بررسی کردند. به گزارش فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی «هاآرتص»، مقامات ارشد نظامی اسرائیل جلسه‌ای را برای بررسی اوضاع جنگ برگزار کرده‌اند. بنابراین گزارش، «ایهود باراک» وزیر جنگ اسرائیل و «بنی‌گانتز» رئیس ستاد مشترک نیروهای ارتش رژیم‌صهیونیستی ...

خبرگزاری پیارم: سران نظامی رژیم‌صهیونیستی با برگزاری نشستی وضعیت جنگ و احتمال حمله زمینی به غزه را بررسی کردند.

خبرگزاری فارس: جلسه گانتز و باراک برای بررسی اوضاع جنگ/افزایش مداوم نیروهای اسرائیلی درمرز غزه

به گزارش فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی «هاآرتص»، مقامات ارشد نظامی اسرائیل جلسه‌ای را برای بررسی اوضاع جنگ برگزار کرده‌اند.

بنابراین گزارش، «ایهود باراک» وزیر جنگ اسرائیل و «بنی‌گانتز» رئیس ستاد مشترک نیروهای ارتش رژیم‌صهیونیستی و همچنین فرماندهان نظامی ارتش این رژیم در این جلسه حضور داشته‌اند.

همزمان خبرنگار شبکه بی‌بی‌سی مستقر در نوار غزه، از افزایش مداوم تعداد نیروهای اسرائیلی در نزدیکی مرز غزه خبر داده است.

شب گذشته نیز وزرای ارشد کابینه رژیم‌صهیونیستی تشکیل جلسه دادند و احتمال حمله زمینی به غزه را بررسی کردند. رسانه‌های اسرائیلی پیش‌بینی کرده بودند که احتمالا این طرح در کابینه تصویب می‌شود.

امروز ایهود باراک در تماس با «لئون پانتا» وزیر دفاع آمریکا نیز به وی اعلام کرده بود که اسرائیل در حال تدارک برای حمله زمینی به غزه است.

در حملات اسرائیلی‌ها به غزه، که از روز چهارشنبه و در قالب عملیات موسوم به «ستون ابرها» انجام گرفته، حداقل ۴۰ فلسطینی شهید و بیش از ۳۴۰ نفر نیز زخمی شده‌اند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2316

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.