خبرگزاری پیارم: سرپرست اداره ارشاد جاسک گفت: برگزاری نمایشگاه‌های کتاب در مناطق کمتر برخورداری همچون جاسک نقش بسزایی در تأمین کتب مورد نیاز مردم دارد زیرا مردم به دلیل دوری از مرکز دسترسی چندانی به منابع مکتوب ندارند. به گزارش خبرگزاری فارس از جاسک، کاظم قاسم‌زاده پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه کتاب اظهار داشت: این ...

خبرگزاری پیارم: سرپرست اداره ارشاد جاسک گفت: برگزاری نمایشگاه‌های کتاب در مناطق کمتر برخورداری همچون جاسک نقش بسزایی در تأمین کتب مورد نیاز مردم دارد زیرا مردم به دلیل دوری از مرکز دسترسی چندانی به منابع مکتوب ندارند.

خبرگزاری فارس: مردم جاسک دسترسی چندانی به منابع مکتوب ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از جاسک، کاظم قاسم‌زاده پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه کتاب اظهار داشت: این نمایشگاه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و ترویج فرهنگ نهضت مطالعه مفید با همکاری اداره ارشاد و کتابخانه عمومی شهید باهنر راه‌اندازی شده است.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه‌های کتاب در مناطق کمتر برخوردار همچون جاسک می‌تواند نقش بسزایی در تأمین کتب مورد نیاز مردم داشته باشد زیرا مردم به دلیل نبود کتاب فروشی استاندارد و دوری از مرکز دسترسی چندانی به منابع مکتوب ندارند.

سرپرست اداره ارشاد جاسک خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه کتاب بیش از چهار هزار جلد کتاب در ۵۰۰ عنوان مختلف همچون تاریخی، فرهنگی، مذهبی، اجتماعی، دینی، سیاسی، کودک و نوجوان، کمک درسی و … با تخفیف ۲۰ درصد ارائه شده است.

قاسم‌زاده اضافه کرد: هر انسانی که سر و کار او با کتاب و مطالعه باشد انسانی موفق به شمار می‌آید و در عصر حاضر که عصر آگاهی‌ها و اطلاعات است کسانی موفق هستند که اطلاعات آنها دقیق‌تر و به روزتر باشد و این موفقیت از طریق مطالعه کتاب به دست می‌آید.

وی یادآور شد: برای پیشرفت کشور باید کتابخوان بود زیرا از این طریق می‌توان علوم مختلف را فرا گرفت و جامعه ایران اسلامی هم‌اکنون بیش از هر زمان دیگری به افراد دانشمند و دین‌دار نیاز دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2314

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.