خبرگزاری پیارم: در ادامه برنامه‌های ‌مردم‌یاری نیروی دریایی سپاه در مناطق محروم، تیم پزشکی واحد بهداشت و درمان منطقه یکم با استقرار در جزیره لارک، کارهای درمانی، بهداشتی و پزشکی ساکنان جزیره را به صورت رایگان انجام داد. // به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی منطقه یکم نیروی دریایی سپاه، ...

خبرگزاری پیارم: در ادامه برنامه‌های ‌مردم‌یاری نیروی دریایی سپاه در مناطق محروم، تیم پزشکی واحد بهداشت و درمان منطقه یکم با استقرار در جزیره لارک، کارهای درمانی، بهداشتی و پزشکی ساکنان جزیره را به صورت رایگان انجام داد.

//

خبرگزاری فارس: مردم‌یاری بهداری منطقه یکم نیروی دریایی سپاه در جزیره لارک

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی منطقه یکم نیروی دریایی سپاه، در ادامه برنامه‌های مردم‌یاری نیروی دریایی سپاه در مناطق محروم، تیم پزشکی واحد بهداشت و درمان منطقه یکم نیرو با استقرار در جزیره لارک، کارهای درمانی، بهداشتی و پزشکی ساکنان جزیره را به صورت رایگان انجام داد.

در این اقدام، خدماتی همچون ویزیت، خدمات مشاوره درمانی و بهداشتی، دارو و مامایی به صورت رایگان در اختیار مراجعه‌کنندگان و بیماران نیازمند و ساکنان جزیره لارک قرار گرفت.

در تیم اعزامی بهداری منطقه یکم نیروی دریایی سپاه، چند پزشک، پزشک یار و ماما امر خدمت رسانی به اهالی جزیره لارک را انجام دادند.

نیروی دریایی سپاه در کنار انجام ماموریت‌های تخصصی و عمومی محوله، توانسته است در سطح جغرافیای حضور خود در مناطق مختلف کشور، علاوه بر فعالیت‌های زیربنایی، در کنار بخش‌های عمرانی نظام نیز نقشی ویژه ایفا کند.

علاوه بر صدها طرح عمرانی که به همت مهندسی نیرو ایجاد شده، در بخش بهداشت و درمان و رسیدگی به طبقات محروم نیز اقدامات شایسته‌ای توسط این نیرو صورت گرفته و خدمات خوبی در اختیار بخش‌های مختلف مردمی قرار گرفته است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2284

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.