خبرگزاری پیارم: مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران گفت: پذیرش طلبه در مدارس علمیه جدیدالتأسیس تا پایان آبان ادامه دارد. روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام محسن محدث با اشاره به اینکه تعدادی از مدارس علمیه خواهران فعالیت خود را بهمن‌ماه سال جاری آغاز می‌کنند، افزود: فعالیت این مدارس علمیه از نیم ...

خبرگزاری پیارم: مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران گفت: پذیرش طلبه در مدارس علمیه جدیدالتأسیس تا پایان آبان ادامه دارد.

خبرگزاری فارس: پذیرش مدارس جدیدالتأسیس حوزه‌های خواهران تا پایان آبان

روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام محسن محدث با اشاره به اینکه تعدادی از مدارس علمیه خواهران فعالیت خود را بهمن‌ماه سال جاری آغاز می‌کنند، افزود: فعالیت این مدارس علمیه از نیم سال دوم آغاز می‌شود.

وی تعداد این مدارس علمیه را ۱۴ باب ذکر کرد و ادامه داد: این مدارس علمیه در مناطق و شهرهای مهران و ایوان در استان ایلام، ماکو و قره ضیاءالدین در استان آذربایجان غربی، ماهدشت در استان البرز، ولنجک در استان تهران، آبیک و قزوین در استان قزوین، رفسنجان در استان کرمان، گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد، کوهدشت در استان لرستان، سنجان در استان مرکزی،‌ نکا در استان مازندران و تفت در استان یزد دایر شده است.

مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران اضافه کرد: ثبت نام در این مدارس علمیه صرفا از طریق همین مدارس انجام می‌شود و علاقمندان می‌توانند از این طریق اقدام کنند.

وی زمان برگزاری آزمون ورودی کتبی این مدارس علمیه را ۱۷ آذر ماه ذکر کرد و ادامه داد: یکم دی‌ ماه اسامی قبول‌شدگان آزمون کتبی برای مصاحبه اعلام می‌شود و از سوم تا بیستم دی‌ ماه از داوطلبان برای حضور در مصاحبه رفتاری دعوت می‌شود.

حجت الاسلام محدث زمان اعلام اسامی قبول‌‌شدگان نهایی این مدارس علمیه را هفتم بهمن‌ ماه ذکر و خاطرنشان کرد:‌ ثبت نام از قبول‌شدگان نهایی هشت تا ۱۰ بهمن ‌ماه انجام می‌شود و زمان آغاز تحصیل ۱۵ بهمن خواهد بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2276

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.