خبرگزاری پیارم: در هفته نخست لیگ برتر باشگاه‌های کشور، تیم کشتی آزاد پرسپولیس جویبار در حضور محمد رویانیان مقابل حریف سبزواری خود تن به شکست داد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، در هفته نخست دهمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور نماینده مازندران تیم پرسپولیس جویبار در حضور بیش از ۴ ...

خبرگزاری پیارم: در هفته نخست لیگ برتر باشگاه‌های کشور، تیم کشتی آزاد پرسپولیس جویبار در حضور محمد رویانیان مقابل حریف سبزواری خود تن به شکست داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، در هفته نخست دهمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور نماینده مازندران تیم پرسپولیس جویبار در حضور بیش از ۴ هزار تماشاگر خود در سالن ورزشی حاجی‌زاده جویبار ۴ بر ۳ مغلوب مهمان خود ثامن‌الحجج (ع) سبزوار شد.

در این دیدار که با استقبال پرشور تماشاگران و علاقمندان به کشتی مازندرانی در جویبار برگزار شد، محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی نیز در سالن ورزشی حضور داشتند.

کشتی دو تیم در حالی در وزن ۶۶ کیلوگرم در جریان بود که محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس جویبار در تشویق علاقمندان به ورزش کشتی وارد سالن ورزشی حاجی‌زاده جویبار شد.

دو تیم ثامن‌الحجج (ع) سبزوار و پرسپولیس جویبار که با جذب بهترین کشتی‌گیران و مربیان از مدعیان اصلی قهرمانی در این گروه محسوب می‌شوند در همان هفته نخست بر اساس قرعه رودرروی هم قرار گرفتند که در نهایت با برتری نماینده خراسان رضوی همراه بود.

از نکات قابل توجه این مسابقه مبارزه در سنگین وزن ۱۲۰ کیلوگرم بود که  دو قهرمان ملی ایران  فردین معصومی و کمیل قاسمی برای دو تیم روی تشک رفتند که در نهایت کمیل قاسمی با تشویق بی‌امان تماشاگران شهر خود ملی پوش باسابقه کشورمان را شکست داد.

در این دیدار سعید احمدی و عباس طحان به عنوان دو کشتی‌گیر نتوانستند انتظارات کادر فنی پرسپولیس جویبار را برآورده کنند و مقابل حریفان شکست خوردند.

نتایج انفرادی هفت وزن

در وزن ۵۵ کیلوگرم حسن رحیمی از ثامن‌الحجج (ع) سبزوار در دو تایم عارف محمدزاده از پرسپولیس جویبار را شکست داد.

۶۰ کیلوگرم مصطفی آقاجانی از ثامن‌الحجج (ع) سبزوار ۲بر یک سعید احمدی از پرسپولیس جویبار را شکست داد.

۶۶ کیلوگرم مسعود کمروند از پرسپولیس جویبار در دو تایم صمد نادری از ثامن‌الحجج (ع) را از پیش رو برداشت.

۷۴ کیلوگرم حسن طهماسبی از پرسپولیس جویبار ۲ بر صفر حسام مقدم از ثامن‌الحجج (ع) سبزوار را برد.

۸۴ کیلوگرم احسان امینی  از ثامن‌‌الحجج (ع) سبزوار در دو تایم علیرضا گودرزی از پرسپولیس جویبار را شکست داد.

۹۶ کیلوگرم عرفان امیری از ثامن الحجج(ع) سبزوار ۲ بر یک عباس طحان از پرسپولیس جویبار را برد.

در وزن ۱۲۰ کیلوگرم نیز کمیل قاسمی از پرسپولیس جویبار ۲ بر یک  بر فردین معصومی از ثامن‌الحجج (ع) سبزوار پیروز شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2267

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.