خبرگزاری پیارم: دقایقی قبل یک فروند موشک پدافند هوایی هاگ به سمت یک فروند هواپیمای بدون سرنشین به عنوان هدف شلیک شد و آن را منهدم کرد. به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، دقایقی قبل و در دومین روز از رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۴، یک فروند موشک پدافند هوایی هاگ به سمت یک فروند هواپیمای ...

خبرگزاری پیارم: دقایقی قبل یک فروند موشک پدافند هوایی هاگ به سمت یک فروند هواپیمای بدون سرنشین به عنوان هدف شلیک شد و آن را منهدم کرد.

خبرگزاری فارس: شلیک موفق موشک هاگ به یک فروند پهپاد در رزمایش مدافعان آسمان ولایت۴

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، دقایقی قبل و در دومین روز از رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۴، یک فروند موشک پدافند هوایی هاگ به سمت یک فروند هواپیمای بدون سرنشین به عنوان هدف شلیک شد و آن را منهدم کرد.

این سامانه با قدرت تحرک پذیری بالا با استقرار بر روی یک دستگاه خودرو به سمت هدف شلیک کرد.

امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) در حاشیه برگزاری رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۴ اظهار داشت: امروز و فردا پرحجم‌ترین بخش رزمایش است و شاهد حجم آتش انبوه موشک‌های دوربرد و توپخانه‌ای پدافند هوایی خواهیم بود.

وی ادامه داد: پیام این رزمایش به کشور منطقه‌ای و دوست پیام صلح و پیام‌مان به کشورهای تهدید کننده جمهوری اسلامی پیامی سرسختانه و  سیلی محکم است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) در پایان اظهار داشت: در این رزمایش تاکتیک‌های نوین برای مقابله با تهدیدهای نوین دشمن مورد آزمایش قرار می‌گیرد

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2258

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.