پیارم خبر: بهرام پوراشرف فرماندار حاجی آباد در ادامه بازدیدهای دوره ای روستایی، در روستای رحیم آباد با اشاره به موثر بودن سفر های روستایی در حل مسائل و مشکلات روستائیان بر ادامه سفر های روستایی تاکید کرد. به گزارش خبرنگار پیارم،فرماندار حاجی آباد در سفر به روستاهای نساء ، کش رودخانه ، رحیم آباد ...

پیارم خبر: بهرام پوراشرف فرماندار حاجی آباد در ادامه بازدیدهای دوره ای روستایی، در روستای رحیم آباد با اشاره به موثر بودن سفر های روستایی در حل مسائل و مشکلات روستائیان بر ادامه سفر های روستایی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پیارم،فرماندار حاجی آباد در سفر به روستاهای نساء ، کش رودخانه ، رحیم آباد و میمند از توابع بخش فارغان ضمن بازدید میدانی از روستاها با حضور در جمع اهالی روستاهای مذکور و استماع مشکلات روستاییان  در جهت مرتفع نمودن مشکلات روستاییان  راهکاراهایی را به روسای ادارات ذیربط  ارائه نمودند .

بهرام پور اشرف در جمع اهالی روستا های رحیم آباد و کش رودخانه  اظهار داشت : همه مسئولان در جامعه اسلامی با هدف خدمت گزاری به مردم مشغول به فعالیت هستند  و با این رویکرد سعی و هدف مجموعه فرمانداری و مسئولین سایر دستگاههای اجرایی شهرستان بر این است که بتواند موانع و مشکلات پیش روی مردم روستاها را برطرف نماید.

نماینده عالی دولت در حاجی آباد خاطرنشان کرد: با توجه به حجم وسیع مشکلات در صدد این هستیم که با توکل به خداوند متعال و با یاری شما مردم و همت مسئولین مشکلات را یکی پس از دیگری حل نماییم.

رفع مشکل آب شرب و کشاورزی ،  بهسازی راه های ارتباطی و برطرف نمودن مشکل مخابراتی و واگذاری زمینهای مسکونی و کشاورزی به جوانان متقاضی واجدالشرایط  از جمله مصوبات سفر فرماندار حاجی آباد  به این روستا ها بود.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2249

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.