خبرگزاری پیارم: معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان از کسب رتبه برتر در دو سال پیاپی توسط حوزه امنیتی انتظامی استان در سطح کشور خبر داد و گفت: هرمزگان از فضای سیاسی مطلوبی برخوردار است. گل‌محمد بامری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس با بیان اینکه هرمزگان از فضای امنیتی سیاسی خوبی برخوردار است، اظهار ...

خبرگزاری پیارم: معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان از کسب رتبه برتر در دو سال پیاپی توسط حوزه امنیتی انتظامی استان در سطح کشور خبر داد و گفت: هرمزگان از فضای سیاسی مطلوبی برخوردار است.

خبرگزاری فارس: هرمزگان از فضای سیاسی مطلوبی برخوردار است

گل‌محمد بامری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس با بیان اینکه هرمزگان از فضای امنیتی سیاسی خوبی برخوردار است، اظهار داشت: این مهم ریشه در تدبر و درایت مردم این خطه از کشور دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به معرفی مدیر‌کل جدید امنیتی انتظامی هرمزگان طی روزهای گذشته اضافه کرد: این اداره کل نیز در امر بهبود شرایط تاکنون تلاش‌های گسترده‌ای داشته و از نظم خاصی در امور محوله برخوردار است.

معاون استاندار هرمزگان ادامه داد: فضای خوبی در باب همدلی و هماهنگی‌ در بین نهادهای زیرمجموعه معاونت سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان برقرار است.

وی اضافه کرد: هرمزگان در وضعیت خوبی در بعد انتظامی و امنیتی قرار دارد و این امر توانسته است استان را در سطح کشور در دو سال اخیر به عنوان رتبه برتر برساند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2236

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.