خبرگزاری پیارم: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بندرعباس بر لزوم بهسازی و حفاظت از اماکن تفریحی این شهر به ویژه پارک‌ها و بوستان‌ها تاکید کرد. به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد محسنی پیش از ظهر امروز در جلسه ساماندهی بوستان‌ها و اماکن تفریحی شهر بندرعباس بر لزوم نگهداری صحیح از بوستان‌ها و پارک‌ها تاکید کرد و اظهار داشت: ...

خبرگزاری پیارم: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بندرعباس بر لزوم بهسازی و حفاظت از اماکن تفریحی این شهر به ویژه پارک‌ها و بوستان‌ها تاکید کرد.

خبرگزاری فارس: بهسازی و حفاظت از اماکن تفریحی بندرعباس مورد توجه قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد محسنی پیش از ظهر امروز در جلسه ساماندهی بوستان‌ها و اماکن تفریحی شهر بندرعباس بر لزوم نگهداری صحیح از بوستان‌ها و پارک‌ها تاکید کرد و اظهار داشت: با توجه به خنک شدن هوا در بندرعباس، استفاده از اماکن تفریحی و بوستان‌ها افزایش خواهد یافت؛ بنابراین شهرداری باید نسبت به حفاظت و نگهداری از بوستان‌ها توجه بیشتری داشته باشد.

وی با بیان اینکه شهرداری باید فضایی مناسب را در بوستان‌های بندرعباس ایجاد کند، تصریح کرد: باید فضایی شاد و با نشاط در بوستان‌ها ایجاد شود تا مردم به راحتی بتوانند در این اماکن به تفریح بپردازند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بندرعباس همچنین بر لزوم ایجاد امنیت در پارک‌ها و بوستان‌ها تاکید کرد و افزود: نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی نیز باید با کنترل وضعیت امنیت و ترافیک در اطراف بوستان‌ها در راستای ایجاد فضایی امن در این اماکن حرکت کنند.

محسنی نگهداری از اماکن عمومی را بسیار مهم‌تر از راه‌اندازی چنین اماکنی دانست و افزود: بهسازی و نگهداری از اماکن عمومی مسئله‌ای بسیار مهم است که در این راستا باید به حفاظت از بوستان‌ها و پارک‌ها توجه بیشتری شود.

وی همچنین از مردم خواست تا با استفاده درست از اماکن عمومی به نهادهای مسئول در راستای نگهداری از این اماکن کمک کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2232

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.