خبرگزاری پیارم: عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با اشاره به تاکید اصلاح‌طلبان بر واژه «انتخابات آزاد» گفت: این اظهارات ناشی از کمبود هوش سیاسی است چراکه آنها آزادترین انتخابات کشور را در سال ۸۸ تبدیل به یک تهدید علیه نظام کردند. میثم نیلی کارشناس مسائل سیاسی و عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در گفت‌و‌گو با ...

خبرگزاری پیارم: عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با اشاره به تاکید اصلاح‌طلبان بر واژه «انتخابات آزاد» گفت: این اظهارات ناشی از کمبود هوش سیاسی است چراکه آنها آزادترین انتخابات کشور را در سال ۸۸ تبدیل به یک تهدید علیه نظام کردند.

خبرگزاری فارس: اصلاح‌طلبان آزادترین انتخابات رابه تهدیدتبدیل کردند/هوش سیاسی مشکل فتنه‌گران

میثم نیلی کارشناس مسائل سیاسی و عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس درباره تاکید اصلاح‌طلبان بر کلیدواژه انتخابات آزاد و ادامه استراتژی فتنه گفت: دقیقاً همین‌طور است؛ ای‌کاش حداقل با جریانی باهوش مواجه بودیم، اما اصلاح‌طلبان مانند گذشته فقط مسائلی تکراری مطرح می‌کنند.

نیلی افزود: اصلاح‌طلبان با مطرح کردن این شعارها این نکته را به مردم یادآوری می‌کنند که ما همان جریان ۸۸ هستیم از این رو طرح مسائل این‌چنینی به‌دلیل کمبود هوش سیاسی اصلاح‌طلبان صورت می‌گیرد چراکه آنها مهم‌ترین، پرمشارکت‌ترین و آزادترین انتخابات این کشور را در سال ۸۸ به یک تهدید علیه نظام تبدیل کردند.

وی درباره ادعاهای اخیر اصلاح‌طلبان مبنی بر نیاز نظام به حضور آنها در انتخابات اظهار داشت: همانطور که رهبر انقلاب چندین بار فرمودند، ماجرای سال ۸۸ یک اختلاف سلیقه‌ بین نیروهای انقلاب نبود بلکه تعارضی بین نیروهای انقلاب و ضد انقلاب بود.

نیلی با بیان اینکه جبهه فتنه جریانی گره خورده و هدایت شده توسط انگلیس خبیث و صهیونیست بود،‌ادامه داد: طبیعی است شرکای سیاسی و راهبردی استکبار نمی‌توانند در حاکمیت و حوزه‌های سیاسی آزادنه به فعالیت خود ادامه دهند؛ آنها باید بعد از سال ۸۸ حیا کرده و مثل سایر دوستان‌شان به کشور ارباب یا دولت‌های متخاصم می‌رفتند و آنجا سکنی می‌گزیدند نه اینکه همچون فردی که هیچ اشتباهی مرتکب نشده است مشغول زمینه‌سازی برای حضور خود شوند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با تاکید بر اینکه نظام اسلامی هیچ نیازی به فتنه‌گران برای اداره کشور و حتی گرم کردن فضای انتخابات ندارد، تصریح کرد: ما از مرحله بازی‌های چپ و راست و اصلاح‌طلب و اصولگرا که در دهه ۸۰ جریان داشت عبور کرده‌ایم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2230

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.