خبرگزاری پیارم: امام جمعه حاجی‌‌آباد گفت: مسئولان باید توجه داشته باشند که اختلافات آنها اسباب خوشحالی و شادی دشمنان را فراهم می‌آورد. حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله مختاری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر خطاب به مسئولان، اظهار داشت: رؤسای قوا و مسئولان در راستای خدمت به مردم باید وحدت قوا پیدا کنند. وی با ...

خبرگزاری پیارم: امام جمعه حاجی‌‌آباد گفت: مسئولان باید توجه داشته باشند که اختلافات آنها اسباب خوشحالی و شادی دشمنان را فراهم می‌آورد.

خبرگزاری فارس: اختلاف مسئولان خوشحالی دشمن را فراهم می‌کند

حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله مختاری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر خطاب به مسئولان، اظهار داشت: رؤسای قوا و مسئولان در راستای خدمت به مردم باید وحدت قوا پیدا کنند.

وی با بیان اینکه اختلاف و به جان یکدیگر افتادن ما را به جایی نمی‌رساند افزود: مسئولان باید از فرمان عظمای ولایت تبعیت کنند و بدانند که این مردم ولایت‌مدار اگر احساس کنند هر کسی در خط ولایت است تکلیف خود را با او روشن می‌کنند.

امام جمعه حاجیِ‌آباد یادآور شد: دشمنان ما اختلافات زیادی در درون با یکدیگر دارند اما بر سر دشمنی با اسلام و ملت‌های آزاده از یکدیگر سبقت می‌گیرند و بر سر مسائلی همانند مسئله ایران با یکدیگر وحدت دارند، اما ما که مشترکات زیادی داریم هماهنگ نیستیم.

مختاری در ادامه با اشاره به بیانات رهبری و نقش خانواده در جوامع امروزی اظهار داشت: خانواده امروزه نقطه برتری فرهنگ و اجتماع ما نسبت به غرب است و دشمن نیز با برنامه‌ریزی بر روی همین نقطه دست گذاشته و مورد هدف قرار داده است و در چنین شرایطی ما خانواده‌های ایرانی باید هوشیار باشیم.

خطیب جمعه حاجی‌آباد در بخش دیگری از سخنانش خواستار ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی شد و افزود: اگر خواهان جامعه‌ای پویا و توسعه یافته هستیم باید با کتاب آشتی کنیم و از کتاب خواندن نهایت لذت را ببریم.

وی افزود: انتظار این است که پدران و مادران از همان طفولیت فرزندان خود را با کتاب آشنا کنند و سوغات و هدیه‌شان به بچه‌ها کتاب باشد.

وی ادامه داد: باید نیاز به کتاب به حدی برسد که مردم همانند غذا وجود آن را برای خود حیاتی بدانند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2220

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.