احمدی نژاد در پایان سفر دو روزه خود به اندونزی، جزیره بالی را به مقصد هانوی، پایتخت ویتنام ترک کرد. به گزارش گروه سیاسی «خبرگزاری دانشجو»، محمود احمدی نژاد در پایان سفر دو روزه خود به اندونزی، جزیره بالی را به مقصد هانوی، پایتخت ویتنام ترک کرد. قرار است رئیس جمهوری اسلامی ایران در سفر ...

احمدی نژاد در پایان سفر دو روزه خود به اندونزی، جزیره بالی را به مقصد هانوی، پایتخت ویتنام ترک کرد.

به گزارش گروه سیاسی «خبرگزاری دانشجو»، محمود احمدی نژاد در پایان سفر دو روزه خود به اندونزی، جزیره بالی را به مقصد هانوی، پایتخت ویتنام ترک کرد.

قرار است رئیس جمهوری اسلامی ایران در سفر به ویتنام با مقامات بلندپایه این کشور دیدار و درباره مسائل مختلف از جمله همکاریهای دو جانبه گفت وگو کند.

رئیس جمهور در اقامت دو روزه اش در جزیره بالی ضمن شرکت در پنجمین مجمع دموکراسی بالی و سخنرانی در آن، با رئیس جمهور این کشور نیز به صورت جداگانه دیدار و گفت وگو کرد.

احمدی نژاد در این دیدار مسائل مختلف، همکاری های دو جانبه و نقش کشورهای اسلامی در توسعه و پیشرفت اقتصاد منطقه و آسیا را مورد تاکید قرار داد.

رئیس جمهور اندونزی هم با اشاره به جایگاه مثبت جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان، تقویت همکاریها و نیز توسعه بیشتر روابط دوجانبه را خواستار شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2212

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.