خبرگزاری پیارم: نماینده حوزه انتخابیه بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه صنایع و تولیدات در این بخش، نقشی مهم در کاهش معضلات اجتماعی دارد. به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابوالقاسم جراره در حاشیه بازدید از کارخانه فولاد هرمزگان واقع در غرب بندرعباس اظهار داشت: با توجه به اینکه این شرکت پیشرفته‌ترین کارخانه فولادی ...

خبرگزاری پیارم: نماینده حوزه انتخابیه بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه صنایع و تولیدات در این بخش، نقشی مهم در کاهش معضلات اجتماعی دارد.

خبرگزاری فارس: توسعه صنایع رابطه‌ای مستقیم با کاهش معضلات اجتماعی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابوالقاسم جراره در حاشیه بازدید از کارخانه فولاد هرمزگان واقع در غرب بندرعباس اظهار داشت: با توجه به اینکه این شرکت پیشرفته‌ترین کارخانه فولادی کشور و از صنایع بزرگ و تأثیرگذار است، حمایت از فولاد هرمزگان برای رفع موانع صنعتی هرمزگان ضروری است.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و بندرخمیر در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: با توجه به شرایط رقابتی که در دنیا و جود دارد، صنعت فولاد از اهمیت و شرایط خاصی برخوردار است که فولاد هرمزگان برای کشور و برای هرمزگان  از جهت  تربیت نیروی انسانی و از جهت رشد و توسعه صنعت در کشور  از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است.

جراره ادامه داد: نگاه مسئولان در کشور نسبت به توسعه و گسترش صنایع زیربنایی نگاه خوبی است که با توجه به اهمیت صنعت فولاد در دنیا و در کشور باید مسئولان و نمایندگان مردم در مجلس کمک کنند تا زمینه رشد و توسعه صنایع زیربنایی و مادر از قبیل صنعت فولاد در کشور با تلاش بیشتری انجام شود.

وی افزود: با توجه به شرایط وی‍ژه‌ای که استان هرمزگان به جهت دسترسی به آبهای آزاد و مقوله صادرات دارد، امید است که این نوع صنایع در استان بیش از گذشته توسعه و گسترش یابد که به دنبال آن  توسعه و پیشرفت کشور را رقم خواهد زد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اینکه در شرایط کنونی ایجاد اشتغال در کشور امری ضروری است افزود: صنعت فولاد یک صنعت استرات‍ژیک و زیربنایی در دنیاست که چرخ و توسعه دیگر صنایع را به حرکت در می‌آورد و ایجاد کارخانه‌هایی از قبیل فولاد هرمزگان در کشور می‌تواند تاثیر مضاعفی در ایجاد اشتغال در کشور داشته باشد.

وی گفت: هر گونه کمکی که در این حوزه در راستای قانون‌گذاری و هماهنگی با این صنعت لازم باشد انجام می‌دهیم.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: صنایع در جایگاه خود نقش بسزایی در کاهش معضلات و مشکلات در جامعه بر عهده دارند که وقتی نیروی انسانی مشغول به کار شود رهاورد خوبی از جمله کاهش معضلات اجتماعی و همچنین ارزش افزوده خوبی در مسائل مختلف به دنبال خواهد داشت.

مدیر عامل شرکت فولاد هرمزگان نیز در ادامه ضمن بیان اهمیت و نقش نمایندگان مجلس در ایجاد بستری مناسب و مطمئن برای تولید گفت: محور بسیاری از تصمیم‌گیری‌ها، قانونگذاری و برنامه‌ریزی است.

مرتضی آقاجانی در خصوص اهم فعالیت‌ها و برنامه‌های فولاد هرمزگان سخن گفت و افزود: این مجتمع عظیم صنعتی نقش بسیاری در ایجاد و فعال‌سازی دیگر صنایع دارد و حمایت مسئولان در امر تولید حائز اهمیت است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2200

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.