گزارش های منتشر شده از تصویب قانون ازدواج زوج های همجنس گرا در ایالت آمریکایی «مریلند» و همچنین آمادگی ظاهری ایالت های «مین» و «واشنگتن» برای حمایت از این اقدام تفرقه انداز اجتماعی خبر می‌دهند. جام دینی: فارس به نقل از خبرگزاری «فرانسه»، گزارش های منتشر شده از تصویب قانون ازدواج زوج های همجنس گرا ...

گزارش های منتشر شده از تصویب قانون ازدواج زوج های همجنس گرا در ایالت آمریکایی «مریلند» و همچنین آمادگی ظاهری ایالت های «مین» و «واشنگتن» برای حمایت از این اقدام تفرقه انداز اجتماعی خبر می‌دهند.

جام دینی: فارس به نقل از خبرگزاری «فرانسه»، گزارش های منتشر شده از تصویب قانون ازدواج زوج های همجنس گرا در ایالت آمریکایی «مریلند» و همچنین آمادگی ظاهری ایالت های «مین» و «واشنگتن» برای حمایت از این اقدام تفرقه انداز اجتماعی خبر می‌دهند.

شبکه تلویزیونی «سی ان ان» و شبکه خبری «ان بی سی» اعلام کرده اند که قانون ازدواج زوج های همجنس گرا در ایالت مریلند، بعد از شمارش ۹۳ درصد از آراء ماخوذه، با کسب ۵۲ درصد آراء موافق و ۴۸ درصد رای مخالف به تصویب رسیده است.

«سی ان ان» گزارش داد که در ایالت «مین» نیز از ۵۴ درصد آراء ماخوذه شمارش شده، ۵۴ درصد از این ازدواج حمایت و ۴۶ درصد دیگر با آن مخالفت کرده اند.

«سی ان ان» در ادامه خبر خود اعلام کرده است که واشنگتن نیز به نظر می رسد آماده تصویب قانون ازدواج همجنس گرایان باشد زیرا از بین ۵۰ درصد آراء ماخوذه شمارش شده، ۵۲ درصد حامی تصویب این قانون و ۴۸ درصد مخالف آن هستند.

خبرگزاری فرانسه نوشت که ازدواج میان زوج های همجنس گرا از دید دولت فدرال به رسمیت شناخته نشده است اما تا قبل از روز گذشته، این نوع ازدواج در ایالت های «کانکتیکات»، «آیووا»،‌ «ماساچوست»، «نیوهمپشایر»،‌ «نیویورک»، «ورمانت» و بخش «کلمبیا» قانونی اعلام شده است.

احتمال تصویب ازدواج همجنس گرایان در مین،‌ مریلند و واشنگتن در حالی گزارش می شود که این نوع ازدواج در ۳۱ ایالت آمریکا به لحاظ قانون اساسی این کشور ممنوع اعلام شده است.

خبر در حالی منتشر می شود که «باراک اوباما» رئیس جمهوری آمریکا که پیروز رقابت های روز گذشته ریاست بر کاخ سفید شد،‌ پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۲ آمریکا و در اقدامی تبلیغاتی، از لوایح مربوط به برگزاری انتخابات درباره قانونی شدن ازدواج میان زوج های همجنس گرا در ایالت های «مین»، «مریلند» و «واشنگتن» اعلام پشتیبانی کرد.

گفتنی است که همجنس گرایی خلاف سرشت خلقت و  از نظر احکام تمامی ادیان الهی غیر قابل قبول می باشد. در همین راستا نیز جامعه مذهبی آمریکا و در رأس آنان کلیسا به این مسئله بارها اعتراض کردند و در تلاش برای لغو قانونی به تصویب رسیدن این قانون ضد بشری هستند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2191

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.