معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان از شهرستان ابوموسی به عنوان یکی از ظرفیت‌های منحصربه‌فرد در دنیا یاد کرد. به گزارش پیارم به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان، گل محمد بامری در نشست کارگروه ستاد معین ابوموسی بر فراهم سازی زمینه های توسعه و آبادانی ابوموسی تاکید کرد و گفت: ابوموسی ...

معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان از شهرستان ابوموسی به عنوان یکی از ظرفیت‌های منحصربه‌فرد در دنیا یاد کرد.

به گزارش پیارم به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان، گل محمد بامری در نشست کارگروه ستاد معین ابوموسی بر فراهم سازی زمینه های توسعه و آبادانی ابوموسی تاکید کرد و گفت: ابوموسی یکی از جزایر مهم در پهنه و گستره جغرافیایی خلیج فارس و فرصت مهمی برای گردشگری است که مدیران بایستی از این فرصت و ظرفیت در مسیر توسعه و آبادانی تلاش کنند

وی افزود: هر اندازه شهرستان ابوموسی توسعه یابد ، باعث افتخار و سربلندی کشورمان است که امیدوارم روند توسعه ای آن سرعت بیشتری یابد.

بامری در این نشست بر اجرای مصوبات سفرهای استانی هیئت دولت به استان و سفرهای شهرستانی استاندار و به طور خاص شهرستان ابوموسی تاکید و اظهار داشت: اجرای این مصوبات نقش مهم و محوری در توسعه و پیشرفت ابوموسی را به دنبال خواهد داشت که لازم است مدیران دستگاه های اجرایی در جهت تحقق این مصوبات تلاش کنند.

وی اجرای پروژه های عمرانی، فراهم سازی زیر ساخت ها ی بهداشتی، ورزشی، فرهنگی ، اجتماعی ، آموزشی و سرمایه گذاری در بخش های مختلف را مورد تاکید قرار داد و گفت: ابلاغ رئیس جمهوری در زمینه تبدیل ابوموسی به منطقه گردشگری و دستور تشکیل ستاد معین درجلسه شورای اداری ابوموسی به ریاست استاندار حاوی یک پیام مهم است و آن پیشرفت و آبادانی شهرستان ابوموسی است و مدیران باید با اراده جدی و عالی برای پیشرفت و آبادانی جزایر به ویژه جزیره ابوموسی تلاش کنند.

بامری با بیان این که کم توجهی به مصوبات مربوط به ابوموسی به هیچ وجه پذیرفتنی نیست ادامه داد: مصوبات مربوط به شهرستان ابوموسی باید در اولویت برنامه های مدیران قرار گیرد که در این راستا ستاد معین شهرستان ابوموسی با ترکیب مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی با هدف اجرای مصوبات و تسریع در تحقق آن ها تشکیل و نتایج اقدامات مورد بررسی قرار می‌گیرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2177

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.