به گزارش پیارم،نادر قادری بخشدار مرکزی حاجی آباد به مناسبت فرا رسیدن عید غدیرخم،پیام تبریکی به این شرح صادر کردند. بسم الله الرحمن الرحیم غدیر تداوم رسالت محمد (ص) در ولایت علی (ع) است پیام غدیر استمرار حکومت الهی و استقرار پیام نبوت بود که امامت بعد از آن قرار گرفت عید غدیر خم عید ...

به گزارش پیارم،نادر قادری بخشدار مرکزی حاجی آباد به مناسبت فرا رسیدن عید غدیرخم،پیام تبریکی به این شرح صادر کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم غدیر تداوم رسالت محمد (ص) در ولایت علی (ع) است پیام غدیر استمرار حکومت الهی و استقرار پیام نبوت بود که امامت بعد از آن قرار گرفت عید غدیر خم عید ولایت مسلمانان است.
دو رکن اساسی در زنده نگه‌داشتن اسلام، یکی غدیراست که تبلور ولایت است و امامت و دیگری فرهنگ ایثار و شهادت که این دو رکن  در طول تاریخ همواره مورد هجمه استکبار جهانی و حامیانش قرار گرفته و امسال به علت همزمانی یوم ا… ۱۳آبان با عید بزرگ ولایت (عید سعید غدیر خم) ملت مسلمان ایران در حمایت از آرمان های بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره)با سر دادن شعار مرگ بر اسرائیل نه تنها مشتی محکم بر دهان استکبار جهانی و نوچه هایش خواهند زد بلکه بار دیگر با برگزاری هر چه با شکوهتر مراسم جشن عید غدیر به جهانیان نشان خواهند داد امروز بیعت با حضرت آیت الله خامنه ای که پرچم ولایت علوی را در جهان به اهتزاز درآورده اند از سنخ بیعت با امام علی(ع) در غدیر است.
اینجانب فرا رسیدن عید سعید غدیر خم ، عید ولایت مولی الموحدین حضرت امیر المومنین علی (ع) را به محضر بقیه الاعظم (ارواحنا له الفدا) ، رهبر معظم انقلاب(مدظله) و عموم مردم شریف و متدین شهرستان حاجی آباد تبریک وتهنیت عرض نموده، موفقیت همگان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

نادر قادری
بخشدار مرکزی حاجی آباد

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2141

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.