پیارم خبر:همزمان با هفته بسیج دانش آموزی، زنگ استکبارستیزی چهارشنبه ۱۰آبان ماه  به صورت نمادین در مدرسه نجمیه و تمامی مدارس شهرستان حاجی آباد نواخته شد. به گزارش خبرنگار پیارم،مهدی سالاری رئیس آموزش پرورش  در این مراسم  که در دبیرستان دخترانه نجمیه  این شهر برگزارشد گفت: دانش آموزان دربرهه کنونی که دشمن ازهمه طرف برکشور ...

پیارم خبر:همزمان با هفته بسیج دانش آموزی، زنگ استکبارستیزی چهارشنبه ۱۰آبان ماه  به صورت نمادین در مدرسه نجمیه و تمامی مدارس شهرستان حاجی آباد نواخته شد.

به گزارش خبرنگار پیارم،مهدی سالاری رئیس آموزش پرورش  در این مراسم  که در دبیرستان دخترانه نجمیه  این شهر برگزارشد گفت: دانش آموزان دربرهه کنونی که دشمن ازهمه طرف برکشور فشار آورده باید بصیرت افزایی، دشمن شناسی و آگاهی را سرلوحه امورخود قراردهند.

مهدی سالاری افزود: درتاریخ انقلاب و در ۱۳آبان سه اتفاق مهم که درپیروزی وتداوم انقلاب اسلامی نقش مهمی ایفاء نمودند، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ،تبعیدحضرت امام (ره)به ترکیه وکشتار۵۶نفرازدانش آموزان ودانشجویان دردانشگاه تهران بود.
وی ادامه داد: دانش آموزان در کنار تحصیل استکبار ستیزی را مدنظر قرار دهند و با عمل به وصایای شهدا از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب حفاظت کنند.
سالاری گفت: درطول هفته بسیج دانش آموزی برنامه های متعددی در سطح مدارس این شهرستان با همکاری و مشارکت سپاه در دست اجراست. از دانش آموزان خواهرخوات در سنگر تحصیل با حفظ حجاب و عفاف خود دربرابر دشمن ایستادگی کنند.
معاون فرماندار حاجی آباد تأکید کردند ، نواخته شدن زنگ استکبارستیزی با یادآوری رویدادهای مهم و تاریخی ۱۳ آبان بر لزوم حفظ و تقویت بصیرت‌، ولایت‌پذیری و دشمن‌شناسی و استکبارستیزی.
ایشان در ادامه :تبعید حضرت امام خمینی(ره)، کشتار دانش‌آموزان در دانشگاه تهران و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از رویدادهایی بودند که در این روز به وقوع پیوسته و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این رویداد ماندگار، بر ادامه راه و اهداف این شهیدان والامقام تأکید کردند.
دانش‌آموزان مدرسه نجمیه در این مراسم  با سر دادن شعارهای ضد استکباری «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.
این زنگ به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی، در آستانه فرارسیدن ۱۳ آبان‌ ماه و با هدف اعلام برائت از شیطان بزرگ و نشان دادن استکبارستیزی دانش‌آموزان نواخته شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2131

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.