پیارم خبر: به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی دو واحد مقاومت امیدان در مدرسه دخترانه شاهد حضرت معصومه و مدرسه شاهد پسرانه شهرستان حاجی آباد افتتاح شد. به گزارش خبرنگار پیارم، ریاست آموزش و پرورش حاجی آباد در این مراسم افتتاحیه واحد مقاومت ضمن گرامیداشت هفته بسیج  دانش آموزی، افتتاح این واحد را آغازی برای ...

پیارم خبر: به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی دو واحد مقاومت امیدان در مدرسه دخترانه شاهد حضرت معصومه و مدرسه شاهد پسرانه شهرستان حاجی آباد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پیارم، ریاست آموزش و پرورش حاجی آباد در این مراسم افتتاحیه واحد مقاومت ضمن گرامیداشت هفته بسیج  دانش آموزی، افتتاح این واحد را آغازی برای نوجوانان باشد و بتوانند با علم، ایمان و عمل خود به راه های موفقیت دست یابند.
سالاری ادامه داد:دانش آموزان با ورود به بسیج و الگو شدن برای دیگران و استفاده کردن از برکات بسیج در دوران نوجوانی بتوانند ادامه دهندگان راه شهدا باشند.
مسئول بسیج سازندگی ناحیه سپاه در این مراسم، ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج، ، به طرح دو سئوال، در بین دانش آموزان جهت شناخت بیشتر آنان با بسیج پرداخت و از دانش آموزان خواست که پاسخ صحیح آن را تا قبل از پنجم آذر ماه، روز تشکیل بسیج، ارسال نمایند تا در آن روز از طرف کانون بسیج دانش آموزی، به پاسخ های صحیح جوائزی اهداء شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2130

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.