توفان سندی در امریکا/ تعدیل در بانک بی اس راشاتودی * مجتمع اتمی ایالات متحده نسبت به آماده کردن محیط ۲۶ نیروگاه هسته ای این کشور که در مسیر طوفان سندی قرار گرفته اند هشدار جدی داد. سی‌بی اس *  انفجاری شدید نیروگاه برق «منهتن» نیویورک را لرزاند که صدها هزار نفر با قطعی برق ...

توفان سندی در امریکا/ تعدیل در بانک بی اس

راشاتودی

* مجتمع اتمی ایالات متحده نسبت به آماده کردن محیط ۲۶ نیروگاه هسته ای این کشور که در مسیر طوفان سندی قرار گرفته اند هشدار جدی داد.

سی‌بی اس

*  انفجاری شدید نیروگاه برق «منهتن» نیویورک را لرزاند که صدها هزار نفر با قطعی برق مواجه و ۱۰ مورد مرگ نیز گزارش شده است.

جرس

* هاشمی: باید شجاعانه با سوء مدیریت ها برخورد کنیم/ انتقادها، برای رفع مشکلات است.

پرس تی وی

* تعدیل ده هزار شغل در بانک های یوبی‌اس سوئیس درسراسر جهان.

بی بی سی

* بر اساس گزارش ها تاکنون هفده نفر در آمریکا بر اساس طوفان سندی، جان خود را از دست داده اند.

* برق شش میلیون منزل مسکونی در آمریکا تاکنون قطع شده است و تا چند روز آینده وصل نخواهد شد.

* شهردار نیویورک:تاکنون بیش از هشتاد خانه توسط آتش از بین رفته است.

* شهردار نیویورک:شدت حادثه به مراتب شدیدتر از پیشبینی هاست و ما انتظار این فاجعه را نداشتیم.

* اوباما با اشاره به طوفان سندی گفت: «مردم باید بدانند که خاموشی های زیادی در راه است و ممکن است تا سیستم ها دوباره راه بیفتند خیلی طول بکشد.»

* سرمایه گذاری در ده کشور اروپایی از جمله یونان و اسپانیا حتی از سرمایه گذاری در عراق ، سوریه و ایران نیز خطرناکتر است چون این کشورها اقتصاد بحرانی و بی ثبات است.

صدای آمریکا

* اسرائیل رخنه پهپاد ایوب به آسمانش را «یک رویداد وخیم»‌ خوانده و گفته است که در «آینده نزدیک» این اقدام را تلافی خواهد کرد.

کانال جدید

* خلیل کیوان (مجری): جمهوری اسلامی خوب می داند که اگر در مورد مسائل هسته ای، قدمی کوتاه بیاید غرب خواسته های دیگری روی میز دارد.

رادیو فردا

* ناو های ایرانی”خارک”و “نقدی”، روز دوشنبه در “بندر ِ سودان”پهلو گرفتند.این دو ناو جزیی از “ناو گروه” اعزامی به آب های آزاد و بین المللی هستند.

* به گزارش خبرگزاری رویترز، در اثر طوفان سهمگین سندی، تاکنون برق منازل ۷۰۰ هزار تن در سواحل شرقی آمریکا قطع شده است.

* شیمون پرز در دیدار با ژنرال دمپسی با تاکید بر اینکه همه گزینه ها در قبال ایران بر روی میز قرار دارند،‌ گفت: ‌تصور می کنم همه ما موافقیم که باید گزینه های غیر نظامی را آغاز کنیم.

رها

* مهدی خزعلی در گفتگو با رها: تصمیم داریم روز ۱۳ آبان که مصادف با عید غدیر است با نماد سبز صلح و با سکوت حرکت کنیم.

پارس

* علیرضا میبدی: با توجه به اینکه مرسی دستور داده نهادی شبیه امر به معروف و نهی از منکر در ایران تشکیل شود باید از او قطع امید کرد.

ان تی وی ترکیه

* وزارت دفاع ترکیه: ۳ فروند هواپیمای بدون سرنشین خریداری شده از اسرائیل، نقص فنی داشته و از کار افتاده اند و معادل ۱۵ میلیون دلار ضرر روی دست ترکیه گذاشته اند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2121

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.