نسرین ستوده و جعفر پناهی از عناصر خائن و فعال در سیاه‌نمایی علیه نظام هستند که اولی دو سال پیش به اتهام «اقدام علیه امنیت ملی» به شش سال زندان و دومی هم که در حال حاضر به قید وثیقه آزاد است، به شش سال حبس تعزیری و ۲۰ سال ممنوعیت کاری محکوم شده است. ...

نسرین ستوده و جعفر پناهی از عناصر خائن و فعال در سیاه‌نمایی علیه نظام هستند که اولی دو سال پیش به اتهام «اقدام علیه امنیت ملی» به شش سال زندان و دومی هم که در حال حاضر به قید وثیقه آزاد است، به شش سال حبس تعزیری و ۲۰ سال ممنوعیت کاری محکوم شده است. پارلمان اروپا در اقدامی کاملاً سیاسی جایزه ۵۰ هزار یورویی «ساخاروف»، را به‌دلیل مضحک «آزادی اندیشه» به نسرین ستوده و جعفر پناهی داده است.

وزیر امور خارجه آمریکا در اظهار نظری مداخله‌جویانه، اعطای جایزه کاملاً سیاسی و ضد ایرانی ساخاروف را به «جعفر پناهی» و «نسرین ستوده» تبریک گفت. نسرین ستوده، از زنان فمینیست و فعال علیه نظام و جعفر پناهی، فیلمساز مورد علاقه غربی‌ها و جریان ضدانقلاب، روز جمعه، پنجم آبان‌ماه، برندگان جایزه ساخاروف معرفی شدند. هیلاری کلینتون در بیانیه‌ای گفت: «کارهای نسرین ستوده و جعفر پناهی برای پیشبرد حقوق بشر و آزادی بیان، آرزوی تمام مردم ایران را برای استفاده از حقوق و آزادی‌های اساسی خود بازتاب می‌دهد.»! این اظهارات کاملاً غرض‌ورزانه در حالی بیان می‌شود که آمریکا بزرگ‌ترین ناقض حقوق بشر در جهان شناخته شده و جنایات بیشمار این کشور در افغانستان، عراق، پاکستان و… در اذهان همه مردم جهان باقی است. نسرین ستوده و جعفر پناهی از عناصر خائن و فعال در سیاه‌نمایی علیه نظام هستند که اولی دو سال پیش به اتهام «اقدام علیه امنیت ملی» به شش سال زندان و دومی هم که در حال حاضر به قید وثیقه آزاد است، به شش سال حبس تعزیری و ۲۰ سال ممنوعیت کاری محکوم شده است. پارلمان اروپا در اقدامی کاملاً سیاسی جایزه ۵۰ هزار یورویی «ساخاروف»، را به‌دلیل مضحک «آزادی اندیشه» به نسرین ستوده و جعفر پناهی داده است.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2115

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.