در روز دوشنبه مورخه ۸/۸/۹۱ ساعت ۳۰/۷صبح به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی مراسم صبحگاه مشترک در مصطفی خمینی حاجی آباد برگزار گردید . به گزارش خبرنگار پیارم مهدی سالاری ریاست آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و به خصوص شهید شاخص دانش آموز حسین فهمیده  دانش آموزان را ...

در روز دوشنبه مورخه ۸/۸/۹۱ ساعت ۳۰/۷صبح به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی مراسم صبحگاه مشترک در مصطفی خمینی حاجی آباد برگزار گردید .

به گزارش خبرنگار پیارم مهدی سالاری ریاست آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و به خصوص شهید شاخص دانش آموز حسین فهمیده  دانش آموزان را به جدیت در فراگیری علم در آغاز بازگشایی مدارس و همچنین پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری فرا خواندند . ایشان رمز پیروزی در ۸ سال دفاع مقدس را پیروی از ولایت مطلقه فقیه –معنویت واعتقاد راسخ و جدیت در کارها نام بردند.
سرگرد سالاری فرمانده سپاه ناحیه حاجی آباد در جمع دانش آموزان بسیجی شهرستان ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی یاد و خاطره شهدا دانش آموزی هشت سال جنگ تحمیلی را گرامی داشتند و و در رابطه با حسین فهمیده که یک نوجوان ۱۳ ساله توانست به فرمان امام به عرصه جنگ  در مقابل رِیم بعثی عراق ایستاد و شما دانش آموزان باید حسین فهمیده را الگو خویش قرار دهید.
سالاری با اشاره به اینکه هم اکنون نسل جوان جامعه باید در جنگ نرم از دانش آموزان شهید الگوگیری کنند، افزود: دشمن با انواع ترفند و نقشه به میدان مبارزه علیه جوانان آمده است که بصیرت دینی و پیروی از ولایت می تواند دسیسه های آنان را خنثی کند.
وی با بیان اینکه شهید فهمیده نماد و سمبل فداکاری و ولایت ‌مداری برای دانش‌آموزان است، اظهار کرد: اقدام این شهید بزرگوار الگویی جاودان برای جوانان در رویا رویی با نقشه های شوم دشمنان انقلاب و نظام اسلامی است.
و افزود: دقت و توجه شما دانش آموزان و جوانان به سخنان مقام معظم رهبری ضامن بقای انقلاب است، چرا که ایشان همواره به بصیریت و هوشیاری جوانان در مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان تاکید دارد و راهنمایی های لازم را معرفی می کند.
سالاری در ادامه بر تبلیغ و گسترش امر به معروف و نهی از منکر توسط بسیجیان در بین جوانان سفارش کرد و افزود: شما بسیجیان باید با  رفتار و کردار خود برای دیگران الگو باشید تا سخنانتان اثر بیشتری در همسالان خود داشته باشد
مهدی الهی منش سرپرست تبلیغات شهرستان،در مراسم صبحگاه  اظهار داشت: بسیجی باید همیشه در میدان حضور داشته باشد امروز ما جنگ نظامی نداریم  جنگی که امروز دشمنان علیه ما راه انداخته تهاجم فرهنگی که همان جنگ نرم است و آنها می خواهند مردم را نسبت به دین بدبین سازند و دشمن می خواهد که سنگرها خالی از حسین فهمیده ها شود.
وی در ادامه افزود:امروز وظیفه شما عزیزان درس خواندن است و نباید در این مورد غفلتی صورت گیرد و ما برای این آرامشی که داریم به خاطر همین شهدا است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2112

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.