پیارم خبر: فرمانده سپاه حاجی آباد در جمع دانش آموزان مدرسه نمونه دولتی آسیه گفت: ایمان، تقوا و جهاد در راه خدا، راه رسیدن به سعادت است. به گزارش خبرنگار پیارم, سرگرد سالاری  با تبریک هفته بسیج دانش آموزی ماموریت دانش آموزان امروزه را ادامه تفکر شهید فهمیده در صحنه های علمی دانست و با ...

پیارم خبر: فرمانده سپاه حاجی آباد در جمع دانش آموزان مدرسه نمونه دولتی آسیه گفت: ایمان، تقوا و جهاد در راه خدا، راه رسیدن به سعادت است.

به گزارش خبرنگار پیارم, سرگرد سالاری  با تبریک هفته بسیج دانش آموزی ماموریت دانش آموزان امروزه را ادامه تفکر شهید فهمیده در صحنه های علمی دانست و با اشاره به بیانات رهبر معظم  انقلاب بر ضرورت فتح قله های علمی و جنبش نرم افزاری تاکید کرد.
وی در ادامه افزود: هدف از خلقت انسان از سوی خداوند متعال را سعادت بشری دانست و با اشاره به موانع مادی و معنوی موجود در این مسیر از تقوا و جهاد در راه خدا به عنوان راههای مقابله با موانع یاد کرد.
سالاری با اشاره به حماسه شهید فهمیده بر ضرورت ادامه راه این شهید عزیز تاکید و صحنه مبارزه فعلی را جهاد علمی عنوان کرد و گفتند:فهمیده های امروز بایستی تفکر شهید فهمیده را در جبهه های علمی ظاهر نمایند.
سالاری با بررسی صحنه های مختلف حماسه هشت سال دفاع مقدس، حماسه شهید فهمیده را بی نظیر دانست و گفت: این حماسه که از قلب پاک این نوجوان غیور سرچشمه گرفت با عث شد امام امت رهبر را به ایشان بدهد

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2101

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.