وزیر ارشاد علاوه بر افتتاح مجتمع فرهنگی–هنری منوجان در استان کرمان، امشب در جمع مسئولان اجرایی هرمزگان وضعیت فرهنگ و هنر این استان را بررسی می‌کند. به گزارش خبرنگار پیارم به نقل از «خبرگزاری دانشجو» از بندرعباس، سید محمد حسینی و هیئت همراه پس از افتتاح مجتمع فرهنگی – هنری منوجان در استان کرمان، طی ...

وزیر ارشاد علاوه بر افتتاح مجتمع فرهنگی–هنری منوجان در استان کرمان، امشب در جمع مسئولان اجرایی هرمزگان وضعیت فرهنگ و هنر این استان را بررسی می‌کند.

به گزارش خبرنگار پیارم به نقل از «خبرگزاری دانشجو» از بندرعباس، سید محمد حسینی و هیئت همراه پس از افتتاح مجتمع فرهنگی – هنری منوجان در استان کرمان، طی چند ساعتی که در بندرعباس حضور دارند، ضمن دیدار با مسئولان عالی رتبه هرمزگان، وضعیت فرهنگ و هنر استان را بررسی خواهند کرد.
گفته می شود، به دلیل اینکه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیروقت وارد استان هرمزگان می شود، امکان دیدار و ملاقات با اصحاب فرهنگ و هنر میسر نیست، اما اهم مسائل حوزه های فرهنگ و هنر استان به سمع و نظر وزیر ارشاد خواهد رسید.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از افتتاح مجتمع فرهنگی – هنری در شهرستان منوجان، به شهر کرمان جهت افتتاح نمایشگاه کتاب خواهد رفت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2088

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.