پیارم خبر: سرگرد اباذرسالاری فرمانده سپاه حاجی آباد در جمع خبرنگاران برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی را تشریح کرد. سرگرد اباذرسالاری در گفت‌وگو با خبرنگارپیارم اظهار داشت: هفتم تا سیزدهم آبان ‌ماه به عنوان هفته بسیج دانش‌آموزی نامگذاری شده است که در این هفته برنامه‌های مختلفی به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز به ویژه ...

پیارم خبر: سرگرد اباذرسالاری فرمانده سپاه حاجی آباد در جمع خبرنگاران برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی را تشریح کرد.

سرگرد اباذرسالاری در گفت‌وگو با خبرنگارپیارم اظهار داشت: هفتم تا سیزدهم آبان ‌ماه به عنوان هفته بسیج دانش‌آموزی نامگذاری شده است که در این هفته برنامه‌های مختلفی به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز به ویژه شهید حسین فهمیده در حاجی آباد  برگزار می‌شود.
وی از برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز ی در شهرستان خبر داد و تصریح کرد: دیدار دانش‌‌‌‌‌‌‌آموزان بسیجی با امام جمعه شهرستان‌، برگزاری نشست‌های روشنگری با حضور فرماندار، برگزاری صبحگاه مشترک دانش‌آموزی و نواختن زنگ ایثار و شهادت در مدارس بخشی از برنامه‌های این هفته است.
سالاری ادامه داد: برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات قرآن و عترت در واحدهای مقاومت، دیدار با خانواده شهدای دانش‌آموز و برگزاری مسابقه نشریه دیواری با موضوع جهاد اقتصادی از دیگر برنامه‌‌های هفته بسیج دانش‌آموزی است.
برگزاری جلسه هم‌اندیشی دانش‌آموزان نخبه بسیجی با فرماندار، غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدا، برگزاری مسابقه دو ویژه دانش‌آموزان مقطع راهنمایی، برگزاری کوهپیمایی، حضور سازمان یافته دانش‌آموزان بسیجی در راهپیمایی روز ۱۳ آبان، برگزاری مسابقه نقاشی امیدان با موضوع آمریکا شیطان بزرگ و دشمن کودکان، ثبت‌نام از علاقه‌مندان به عضویت در بسیج مدارس و… را از دیگر برنامه‌های این شهرستان در این هفته برشمرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2085

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.