پیارم خبر: سخنرانی دکتر حیدری عضو هیئت علمی دانشگاه تهران با موضوع مباحث هسته ای در سالن دانشگاه آزاد برگزار شد. به گزارش خبرنگار پیارم، دکتر حیدری در جمع دانشجویان شهرستان حاجی آباد اظهار داشت: ما باید دنباله رو راه شهدا باشیم شهدا با خدا پیمان بستند و رفتند و شهید شدند و آنهایی که ...

پیارم خبر: سخنرانی دکتر حیدری عضو هیئت علمی دانشگاه تهران با موضوع مباحث هسته ای در سالن دانشگاه آزاد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پیارم، دکتر حیدری در جمع دانشجویان شهرستان حاجی آباد اظهار داشت: ما باید دنباله رو راه شهدا باشیم شهدا با خدا پیمان بستند و رفتند و شهید شدند و آنهایی که شهید نشدند راه مشکلی را در پیش دارند.
وی در ادامه افزود: پیمانی که ما با خدا بسته ایم، دنباله رو راه شهدا،تلاش برای جلب رضای خدا، پاک زیستن از جمله اعمالی است که ما باید انجام دهیم.
حیدری در ادامه افزود،در رابطه با انرژی هسته ای باید این نکته را بدانیم که کشورهای بیگانه نمی خواهند که ما پیشرفت کنیم وگرنه که انرژی هسته ای ما مشکلی برای کسی ایجاد نمی کند.
وی ادامه داد،ما از انرژی هسته ای در کشاورزی و پزشکی، تولید برق استفاده می کنیم ولی کشورهای بیگانه نمی خواهند که ما پیشرفت کنیم و هر بار با بهانه های مختلف می خواهند که مارا از این نعمت خدا دادی بی بهره کنند.
در ادامه جلسه با پرسش و پاسخ دانشجویان با دکتر حیدری ادامه پیدا کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2079

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.