پایگاه بصیرت: *محمد خاتمی به‌تازگی در جمع برخی از یاران خود اعتراف بزرگی کرد و گفت: دوستان ما(موسوی و کروبی) دچار توهم شده بودند و حرف ما و نخبگان را نشنیدند. اگر ما در سال ۸۸ این‌طوری سخت برخورد نمی‌کردیم، دچار چنین وضعیتی نمی‌شدیم. وی همچنین در اعتراف بزرگ دیگری، نظر خود را درباره انتخابات ...

پایگاه بصیرت:

*محمد خاتمی به‌تازگی در جمع برخی از یاران خود اعتراف بزرگی کرد و گفت: دوستان ما(موسوی و کروبی) دچار توهم شده بودند و حرف ما و نخبگان را نشنیدند. اگر ما در سال ۸۸ این‌طوری سخت برخورد نمی‌کردیم، دچار چنین وضعیتی نمی‌شدیم. وی همچنین در اعتراف بزرگ دیگری، نظر خود را درباره انتخابات ۸۸ اینگونه بیان کرد: من در خوش‌بینانه‌ترین حالت معتقدم بودم که موسوی رأی نمی‌آورد.»

*«مهدی خزعلی» که به‌تازگی با دستور برخی از سران جریان شکست‌خورده اصلاحات به میدان آمده و اقدام به شبکه‌سازی و برگزاری جلسات متعددی برای احیای تفکر فتنه‌گری در جامعه می‌پردازد، در جدیدترین اقدام خود با دعوت از حامیان جریان اصلاحات، از آن‌ها خواسته است که در راهپیمایی روز ۱۳ آبان امسال با لباس و یا نمادهای سبز به خیابان‌ها بیایند.»!

*بنا بر اخبار رسیده، کارگردان نمایش مبتذل «هدی گابلر» دوباره دست به‌کار شده و قرار است این بار با تئاتر «کابوس‌نامه» به روی صحنه‌ها باز گردد! انتشار صحنه‌هایی از نمایش «هدی گابلر» در سال ۸۹ واکنش‌های گسترده‌ای را برانگیخت. نمایشی که در آن به مفاهیمی همچون، ترویج اباحه‌‌گری و لذت‌گرایی، ابتذال و عادی‌‌سازی چند همسری، اختلاط زن و مرد، ارائه مضامین نیست‌گرایانه و ترویج نهیلیسم، استفاده از نمادهای یک فرقه انحرافی موسوم به «بردگی جنسی و فراماسونری» و دیگر اقدامات ضد ارزشی، اشاره شده بود.

*طی روزهای اخیر یکی از طلبه‌های سنی اخراجی از یکی از حوزه‌های متعدل جنوب سیستان‌وبلوچستان طی جلسه‌ای در یکی از منازل مولوی «الف . ن» از مسئولان یکی از حوزه‌های افراطی مذهبی در زاهدان، گفته است: «برای تخریب مولوی «س» از علمای بزرگ سنی سراوان و مولوی «م» از عملای بزرگ حاضر در تهران و حتی تخریب وجهه یکی از علمای بزرگ سنی چابهار باید میان طلاب و نمازگزاران، مسائل پیرامونی حج امسال به‌گونه‌ای مطرح شود که غیرمستقیم این سؤال برایشان پیش بیایید که چرا نظام، جلوی سفر این افراد به حج را نمی‌گیرد ولی در عوض، گذرنامه برخی علما را توقیف می کند!»

*«زهره طبیب‌زاده» یکی از طراحان تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی از رایزنی «عبدالله جاسبی» رئیس سابق دانشگاه آزاد، با نمایندگان برای مخالفت با طرح تحقیق و تفحص از بدهی‌های کلان دانشگاه آزاد در صحن علنی مجلس(!) خبر داد و افزود: تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی دو ماه است که در نوبت بررسی صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار دارد در حالی که بر اساس آیین‌نامه مجلس، باید پس از تصویب طرح تحقیق و تفحص در کمیسیون، بلافاصله طرح در صحن علنی مجلس مورد بررسی قرار گیرد.

*ساعت ۱۳ و ۱۷ دقیقه دیروز، انفجاری مهیب در یکی از خیابان‌های «شاهین‌ویلای» کرج، امدادگران و مأموران را به محل حادثه کشاند. در بررسی‌های اولیه مشخص شد در این انفجار دو مرد کشته شده‌اند و مرد دیگری مجروح شده است. «ناصر رجبی» معاون سیاسی امنیتی استاندار البرز، در این‌باره گفت: شیئی که روز گذشته منفجر شد و حادثه آفرید، چیزی شبیه گلوله یا خمپاره است و متخصصان مشغول بررسی آن هستند.»

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2067

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.