پیارم خبر: نشست پشتیبانی از اردوهای راهیان نور شهرستان با حضور مسئولین شهرستان تشکیل شد. به گزارش خبرنگار پیارم، حجت الاسلام علیرضایی،با اشاره به ارزش وجودی ایثارگران، جانبازان و شهداء، بر اهمیت پیروی از مسیر نورانی آنها تاکید کرد و افزود: یکی از نعمت هایی که   خدا به جمهوری اسلامی اعتا کرده است همین شهدا ...

پیارم خبر: نشست پشتیبانی از اردوهای راهیان نور شهرستان با حضور مسئولین شهرستان تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار پیارم، حجت الاسلام علیرضایی،با اشاره به ارزش وجودی ایثارگران، جانبازان و شهداء، بر اهمیت پیروی از مسیر نورانی آنها تاکید کرد و افزود: یکی از نعمت هایی که   خدا به جمهوری اسلامی اعتا کرده است همین شهدا هستند و دشمنان می خواهند که روحیه شهادت طلبی را از جوانان ما بگیرند  و ظایف مسئول فرهنگی و راویان کاروان ستاد راهیان نور بسیار مهم است و باید با فضاسازی‌های مناسب، تبلیغ اصولی، فیلم‌ها و هدایایی را تهیه و تدوین کنیم تا علاوه بر تکیه بر میراث گرانبها و معنوی هشت سال دفاع مقدس، در ایجاد نشاط و تقویت قوای روحی زائران نیز تاثیرگذار باشد.
علیرضایی  خاطرنشان کرد: راه مقابله با تهاجم فرهنگی از مسیر اندیشه‌های ناب شهداء می‌گذرد و باید به راه حل‌هایی اتکا کنیم که بتواند یک مقابله به تمام معنا را در برابر هجمه بی‌امان فرهنگی غربی به تصویر بکشد و این امر فقط با تأمل در اعتقادها و باورهای عمیق این اسوه‌های تاریخ میسر می‌شود.
سرگرد سالاری، اثرگذاری اردوهای راهیان نور اگر همطراز با ثواب زیارت عتبات عالیات نباشد کمتر از آن هم نیست چرا که شهدای گرانقدر ایران اسلامی با ایثارگری خود تحولات عمیقی را در اعتلای این نظام الهی بوجود آوردند.
وی تاکید کرد: تمامی مسئولین باید جوانب اعتیاد را رعایت کنند و بچه های مردم نزد ما امانت هستند باید شرایط را طوری فراهم کرد که هیچ گونه مشکل و حادثه ناگواری پیش نیاید.
تابش مسئول فرهنگی ستاد راهیان نور از تهیه بسته‌های غنی فرهنگی و توزیع آن در ایام سفر راهیان نور در سرزمین نور خبر داد و افزود: بسته‌های فرهنگی اعم از کتاب‌های خاطرات شهداء، پوستر، سی دی و مسابقات متعدد فرهنگی در بین زائران توزیع خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2060

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.