خبرگزاری فارس: فرماندار بندرعباس گفت:‌ دشمنان در کنار جنگ فرهنگی، یک جنگ اقتصادی را نیز علیه جمهوری اسلامی ایران طراحی کرده‌اند که در این زمینه نیز با توجه به ظرفیت‌های فروانی که در کشور وجود دارد شکست خواهند خورد. به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد مرادی عصر امروز در جمع ...

خبرگزاری فارس: فرماندار بندرعباس گفت:‌ دشمنان در کنار جنگ فرهنگی، یک جنگ اقتصادی را نیز علیه جمهوری اسلامی ایران طراحی کرده‌اند که در این زمینه نیز با توجه به ظرفیت‌های فروانی که در کشور وجود دارد شکست خواهند خورد.

خبرگزاری فارس: دشمنان در جنگ اقتصادی با ایران هم شکست خواهند خورد

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد مرادی عصر امروز در جمع بسیجیان افزود: امروزه بسیجیان از همان روحیه و آمادگی بسیجیان در دوران دفاع مقدس برخوردار هستند و این آمادگی را همواره ثابت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه دشمن در عرصه جنگ نظامی در دوران دفاع مقدس از ایران اسلامی شکست خورد، تصریح کرد: دشمنان امروز نیز می‌دانند با وجود رهبری شجاع و فرزانه انقلاب اسلامی و همچنین فرزندان این ملت یعنی بسیجیان غیور، توان مقابله نظامی با جمهوری اسلامی ایران را ندارند.

فرماندار بندرعباس ادامه داد: امروز نیز بسیجیان باید با قدرت وارد عرصه جنگ نرم شده و این توطئه بزرگ استکبار جهانی در عرصه جنگ نرم را به فضل الهی خنثی می‌کنند.

مرادی بیان داشت: با وجود اینکه از تشکیل نهاد مردمی بسیج سال‌ها می‌گذرد، اما این نیرو امروز بسیار قدرتمندتر شده و امروز بسیجیان در عرصه‌های مختلف برای کشور افتخار‌آفرینی می‌کنند.

فرماندار بندرعباس با اشاره به هزینه‌های بسیار زیاد دشمنان در عرصه جنگ نرم با ایران، اضافه کرد: استکبار جهانی زبده‌ترین و بهترین نیروهای خود را برای طراحی و برنامه‌ریزی یک جنگ تمام عیار در عرصه فرهنگی با ایران به کار گرفته و در این راستا از ابزاری همچون سایت‌های اینترنتی، شبکه‌های ماهواره‌ای و حتی با قاچاق مواد مخدر و مشروبات الکلی به کشورمان، به دنبال آسیب رساندن به جوانان ایرانی هستند.

وی افزود: دشمنان در کنار جنگ فرهنگی، یک جنگ اقتصادی را نیز علیه جمهوری اسلامی ایران طراحی کرده‌اند که در این زمینه نیز با توجه به امکانات و نعمت‌های فراوانی که در کشورمان وجود دارد که به طور یقین دشمن در این کار زار نیز شکست خواهد خورد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2052

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.