در پی وقوع طوفان در برخی مناطق هرمزگان و شهر بندرعباس ۱۰۰ میلیون تومان خسارت به جزایر قشم و هرمز وارد شد. پیارم به نقل از ایسنا نوشت: حسین رنجبر مدیرکل مدیریت بحران استان هرمزگان منطقه خلیج‌فارس٬ بیان کرد: بیشترین خسارت مالی به شهر بندرعباس به زیر ساخت‌های تاسیسات برق وارد شده که علت اصلی ...

در پی وقوع طوفان در برخی مناطق هرمزگان و شهر بندرعباس ۱۰۰ میلیون تومان خسارت به جزایر قشم و هرمز وارد شد.

پیارم به نقل از ایسنا نوشت: حسین رنجبر مدیرکل مدیریت بحران استان هرمزگان منطقه خلیج‌فارس٬ بیان کرد: بیشترین خسارت مالی به شهر بندرعباس به زیر ساخت‌های تاسیسات برق وارد شده که علت اصلی آن هم فرسودگی شبکه‌های برق رسانی بوده است.

 

وی عنوان کرد: خسارت وارده دیگر هم آسیب رسیدن به ۱۰ فروند قایق، آبگرفتگی معابر در جزیره قشم و خسارت در برخی روستا بوده است.

 

این مقام مسئول تاکید کرد: طوفان ممکن است در روزهای آینده در استان ادامه داشته باشد و افراد باید آمادگی کامل برای مقابله با آن را داشته باشند.

 

مدیرکل مدیریت بحران استان هرمزگان افزود: خطر آبگرفتی و سیلاب در روزهای آینده در شهرستان‌های بستک قشم رودان میناب وجود دارد که اخطاریه‌های لازم به این شهرها ارسال شده است.

 

رنجبر دراین زمینه توصیه کرد: در زمان رعد و برق افراد به ویژه دامداران و کشاورزان در خانه بمانند و خانواده‌هایی که در حاشیه رودخانه زندگی می‌کنند آمادگی لازم را داشته و مراقب سیلاب باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2028

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.