پیارم خبر: نشست هم اندیشی معاونین ، مربیان و کارشناسان پرورشی شهرستان حاجی آباد با حضور مهدی الهی منش مسئول تبلیغات شهرستان و ریاست آموزش و پروش، محمودی کارشناس قرآن و عترت، مربیان و معاونین مدارس در ساعت ۹ صبح ۲۹ مهرماه در سالن کنفرانس اداره آموزش و پرورش برگزار گردید. به گزارش خبرنگار پیارم،حجت ...

پیارم خبر: نشست هم اندیشی معاونین ، مربیان و کارشناسان پرورشی شهرستان حاجی آباد با حضور مهدی الهی منش مسئول تبلیغات شهرستان و ریاست آموزش و پروش، محمودی کارشناس قرآن و عترت، مربیان و معاونین مدارس در ساعت ۹ صبح ۲۹ مهرماه در سالن کنفرانس اداره آموزش و پرورش برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار پیارم،حجت الاسلام محمودی  کارشناس قرآن و عترت در جمع مربیان مدیران مدارس اظهار داشت: دین را حفظ نمودن مثل آتش در کف دست نگه داشتن است در زمانه امروز که کشور ما مورد هجوم حجمه های سنگین دشمن از همه طرف است باید تمام سعی و تلاش خودمان را بکنیم که دشمنان نتوانن با برنامه ریزی هایی که می کنند بچه های ما را از راه بدر کنند.

محمودی در ادامه افزود: شما مربیان تربیتی باید امانت دار خوبی باشید چون بچه های مردم پیش شما امانت هستند پس باید از این امانت که چند ساعت دست شماست به خوبی محافظت و تربیت شود که خود این دانش آموزان الگویی برای پدر و مادر خود در منزل باشند.

وی افزود: امام راحل می فرمایند ما مامور نتیجه نیستیم ولی مامور وظیفه هستیم اینکه این یکی دو ساعت که یک دانش آموز در کنار ما چقدر می آموزد مهم نیست ما به وظیفه خود به خوبی باید عمل کنیم نتیجه هر چه می خواهد که باشد در جنگ هم می گفتند با این امکانات ایران پیروز نمی شود ولی نتیجه راه خداوند تعین میکند.

مهدی الهی منش مسئول تبلیغات شهرستان، بیشتر دغدغه امام جمعه مسائل فرهنگی خانواده هاست، کار فرهنگی بسیار مشکل است و در دراز مدت هم جواب می دهد. باید در زمینه اعتقادی و مسائل دینی با دانش آموزان بیشتر کار شود.

وی در ادامه بیان داشت:در جامعه امروز که دین گریزی تبلیغ می شود یکی از وظایف اولیا و مربیان تاثیر گذاشتن روی بچه ها و پدر و مادرهای آنها است ما در مدرسه و محیط های علمی می توانیم خیلی تاثیر گذار باشیم.

آقای مهدی سالاری رئیس آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد،ضمن خیر مقدم به حاضرین درباره مسائلی همچون تهیه برنامه های با محتوا ، تشکیل شورای تربیتی ، رسیدگی به مشکلات دانش آموزان ، انجام صبحگاه منظم و باشکوه و فعالیت در زمینه شناخت دانش آموزان مستعد ، تشکیل حلقه صالحین و توجه به دانش آموزان یتیم و بی بضاعت مطالبی بیان نمود.

در ادامه سالاری، تشویق دانش آموزان جهت حضور در نماز جماعت مدارس و برگزاری اردوهای هدفمند ، همراه با برنامه های متنوع و آموزنده صحبت کرد.

در پایان نیز حضار به بیان نظرات و پیشنهادهای خود در جهت پیشرفت برنامه های پرورشی پرداختند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2027

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.