پیارم خبر: طرح جهادی بسیج  سازندگی شهرستان حاجی آباد  با اعزام گروه دانشجویی به مناطق روستایی و محروم شهرستان کلید خورد. به گزارش پیارم،آقای اباذر سالاری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج حاجی آباد تصریح کرد: جوانان با شرکت در طرح اردوهای جهادی از نزدیک محرومیت‌ها را لمس کرده و با روحیه جهادی که به دست ...

پیارم خبر: طرح جهادی بسیج  سازندگی شهرستان حاجی آباد  با اعزام گروه دانشجویی به مناطق روستایی و محروم شهرستان کلید خورد.

به گزارش پیارم،آقای اباذر سالاری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج حاجی آباد تصریح کرد: جوانان با شرکت در طرح اردوهای جهادی از نزدیک محرومیت‌ها را لمس کرده و با روحیه جهادی که به دست می‌آورند می‌توانند بهترین عامل در رفع محرومیت‌ها از روستاهای منطقه باشند.
وی در ادامه افزود: کمک به رفع مشکلات روستاییان و محرومیت‌زدایی از اهداف اصلی این طرح است که امید می‌رود در پایان طرح شاهد تحقق این اهداف باشیم اجرای این طرح نقش بسیار مؤثری در بسط و گسترش فرهنگ جهادی دارد.
وی در ادامه تصریح کرد:این طرح در راستای خدمت رسانی به مناطق محروم غنی سازی اوقات فراغت، دانشجویان و کمک به دولت در امر بازسازی مناطق محروم و پروژه های بسیج سازندگی و ترویج فرهنگ و روحیه بسیجی در بین بسیجیان می باشد.
سالاری افزود: جهت خدمات رسانی به مناطق محروم و انجام کارهای فرهنگی اثر گذار در این مناطق و روستاها اقدام به اعزام یک تیم ۱۵ نفره از دانشجویان شهرستان به منطقه کوشاه شمالی از توابع احمدی نسبت به مرمت مدرسه روستای چاه بنه کردیم.
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج حاجی آباد ادامه داد:  جوانان با شرکت در طرح اردوهای جهادی از نزدیک محرومیت‌ها را لمس کرده و با روحیه جهادی که به دست می‌آورند می‌تواند بهترین عامل در رفع محرومیت‌زدایی از روستاهای منطقه باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2026

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.