پیارم خبر: بخشدار مرکزی حاجی آباد گفت: موضوع ثبت آمار چهارگانه حیاتی از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار می باشد و این برنامه ها باید به روز شود . به گزارش پیارم،جلسه ثبت وقایع حیاتی چهارگانه بخش مرکزی حاجی آباد به ریاست نادر قادری بخشدار مرکزی  و با حضور رئیس ثبت احوال شهرستان و اعضای ...

پیارم خبر: بخشدار مرکزی حاجی آباد گفت: موضوع ثبت آمار چهارگانه حیاتی از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار می باشد و این برنامه ها باید به روز شود .

به گزارش پیارم،جلسه ثبت وقایع حیاتی چهارگانه بخش مرکزی حاجی آباد به ریاست نادر قادری بخشدار مرکزی  و با حضور رئیس ثبت احوال شهرستان و اعضای جلسه در محل دفتر بخشدار مرکزی برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه بلوردی  مسئول ثبت احوال شهرستان ضمن ارائه کارنامه شورای مذکور به تبیین اهمیت ثبت وقایع چهارگانه حیاتی پرداخته و با ارائه گزارش مشکلات و موانع موجود از اعضا جلسه خواستار چاره اندیشی و ارائه نظراتی در جهت رفع مشکلات  مطروحه شدند.

بخشدار مرکزی حاجی آباد نیز در این نشست  ضمن تقدیر وتشکراز زحمات مسئولین شهرستانی در جهت پیش برد اهداف و برنامه های نظام  افزود: برنامه های دولت جمهوری اسلامی با برنامه ریزی های خاصی اجرا می شود و باید در تحکیم آن با جدیت و برنامه ریزی دقیق انجام وظیفه نمائیم.

وی تصریح کرد: موضوع ثبت آمار چهارگانه حیاتی از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار می باشد و موضوع حیاتی چهارگانه موضوع ضروری و حاکمیتی است و دستگاهها  باید پیگیر مسائل روز باشند تا این برنامه ها به روز باشد .

قادری  از اعضاء جلسه خواستند همگام با فرهنگ نهادینه کردن اهداف بلند نظام در جهت ثبت وقایع چهارگانه بعنوان ابزار دقیق تصمیم سازی ها اهتمام نمایند

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2024

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.