استاندار هرمزگان طی جلسه‌ای در تهران پیرامون مشکلات شرکت کشتی‌سازی ایزوایکو، اقدامات موثری را انجام داد که به گفته مدیرعامل این شرکت کشتی‌سازی تاکنون بی‌نظیر بوده است. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان٬ با سفر استاندار هرمزگان به تهران که به منظور رفع برخی از موانع پروژه‌های کلان این استان انجام شد٬ ...

استاندار هرمزگان طی جلسه‌ای در تهران پیرامون مشکلات شرکت کشتی‌سازی ایزوایکو، اقدامات موثری را انجام داد که به گفته مدیرعامل این شرکت کشتی‌سازی تاکنون بی‌نظیر بوده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان٬ با سفر استاندار هرمزگان به تهران که به منظور رفع برخی از موانع پروژه‌های کلان این استان انجام شد٬ جلسه‌ای باحضور مدیرعامل شرکت کشتی‌سازی ایزوایکو و همچنین مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران در راستای رفع مشکلات شرکت ایزوایکو برگزار شد.

دراین جلسه مقرر شد ساخت دو نفتکش سفارشی شرکت ملی نفتکش ایران در ایزوایکو با تامین منابع مالی مجددا آغاز و ادامه یابد.

به گفته مهندس رضائیان٬ مدیرعامل شرکت ایزوایکو با تلاش و حمایت‌های استاندار هرمزگان که توجه ویژه‌ای به صنایع کلان استان و خصوصا کشتی‌سازی، بعنوان یک صنعت اشتغالزا دارد، بزودی کار ساخت این دو نفتکش که یکی از آنها ۸۰ و دیگری ۴۰ درصد پیشرفت دارد از سر گرفته خواهد شد.

وی با بیان اینکه ساخت این دو شناور به دلیل مشکلات اقتصادی از برهه زمانی خاصی متوقف مانده اضافه کرد: دفاع استاندار هرمزگان از صنعت کشتی‌سازی این استان بی‌نظیر بوده و شرکت ملی نفتکش را متقاعد کرد که یک بار دیگر برای از سر گرفتن ساخت به ایزوایکو فرصت دهد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2023

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.