پیارم خبر: کمیته هماهنگی و پشتیبانی روز دوشنبه ۲۵ مهر ماه سال ۹۱ در اداره آموزش پرورش تشکیل شد. به گزارش خبر نگار پیارم، کمیته هماهنگی و پشتیبانی روز دوشنبه ۲۵مهر ماه سال ۹۱ با با موضوع راهیان نور ویژه کلیه دانش آموزان متوسطه که درس آمادگی دفاعی را در سال تحصیلی ۹۲-۹۱ را دارند ...

پیارم خبر: کمیته هماهنگی و پشتیبانی روز دوشنبه ۲۵ مهر ماه سال ۹۱ در اداره آموزش پرورش تشکیل شد.

به گزارش خبر نگار پیارم، کمیته هماهنگی و پشتیبانی روز دوشنبه ۲۵مهر ماه سال ۹۱ با با موضوع راهیان نور ویژه کلیه دانش آموزان متوسطه که درس آمادگی دفاعی را در سال تحصیلی ۹۲-۹۱ را دارند با اولویت اعزام دانش آموزان دختر تشکیل شد.

این جلسه با حضور مدیر آموزش و پرورش،و فرمانده سپاه حاجی آباد،جمعی از معاونین و دیگر مسئولین اداره آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد و همچنین مسئولین بسیج دانش آموزی در اداره آموزش و پرورش تشکیل شد. برنامه ها و مقررات اعزام دانش آموزان در کمیته بررسی و برنامه ریزی های لازم صورت گرفت.

مهدی سالاری رئیس آموزش پرورش ،در این جلسه به  اعزام دانش آموزان و اهمیت این اردوها اشاره کرد و گفت:  باید کار را جدی گرفت و بیش از پیش به این موضوع اهمیت داده شود. وی خطاب  به مسئولین  گفت : باید با برگزاری جلسات مختلف ، هماهنگی های لازم را انجام داده و نکات قوت و ضعف خود را پیدا کرده و برای هرچه بهتر برگزارشدن این اردوها تلاش کنیم .

سرگرد اباذر سالاری  فرمانده ناحیه سپاه حاجی آباد اظهار کرد: باید با فراهم کردن شرایط و فضا سازی مناسب در این اردوها به اهداف فرهنگی خود دست پیدا کنیم .

سرگرد سالاری  در مورد برنامه هایی اجرایی این اردوها صحبت کردند و گفتند:  باید حال و هوای دفاع مقدس را برای دانش آموزان و خانوادهایشان فراهم کنیم و با سعی و تلاش همه ی مسئولین بتوانیم این وظیفه را به نحو احسن اجرا نماییم.

سالاری در ادامه ، باید با بسترسازی مناسب، دفاع مقدس را برای نسل امروز و علی الخصوص به دانش آموزان بشناسانیم و آنها را با رشادت ها و ایثارگری هایی که جوانان ما در هشت سال دفاع مقدس انجام دادند آشنا کنیم. ما باید در این اردوها با تلاش و همت و با برنامه ریزی مناسب و به موقع بتوانیم کارهای مفید و موثر فرهنگی را انجام دهیم .

وی در پایان: باید امکانات رفاهی مناسب از جمله وسایل حمل و نقل ، تغذیه و اسکان مناسب را برای دانش آموزان فراهم کنیم تا بتوانیم به اهداف فرهنگی و تبلیغی لازم خود دست پیدا کنیم

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2000

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.