معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: با تلاش متخصصین کشورمان ایران یکی از قطب‌های تجهیزات نظامی است که توان صادرات این تجهیزات را به دیگر کشورها دارد. به گزارش پیارم به نقل از  پایگاه بصیرت به نقل ازخبرگزاری فارس، سردار سید محمد حجازی معاون آماد، پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح در ...

 

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: با تلاش متخصصین کشورمان ایران یکی از قطب‌های تجهیزات نظامی است که توان صادرات این تجهیزات را به دیگر کشورها دارد.

به گزارش پیارم به نقل از  پایگاه بصیرت به نقل ازخبرگزاری فارس، سردار سید محمد حجازی معاون آماد، پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه کنگره ملی سرداران و شهیدان تدارکات و پشتیبانی سپاه در جمع خبرنگاران گفت: آماد و پشتبانی در دفاع مقدس نقش مهم، تأثیرگذار و تعیین‌کننده‌ای داشت که متأسفانه این حوزه و رزمندگانش کمتر مورد توجه و تقدیر واقع شده‌اند.وی با بیان اینکه می‌تواند از این افراد به عنوان صابران و جهادگران خاموش یاد کرد، افزود: این افراد با استفاده از تجارب دوران دفاع مقدس پس از پایان جنگ تحمیلی در سازندگی کشور فعالیت کرده‌اند.حجازی در پاسخ به سؤالی مبنی بر تهدیدات دشمن علیه کشورمان گفت: تهدیدات همیشه برای جمهوری اسلامی ایران بوده است. تا وقتی که نظام اسلامی ما بر سر مواضع خودش باشد این تهدیدات وجود دارد.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: ما در این سی سال همواره مورد تهدید و تحریم بوده‌ایم اما الآن ملت ایران نیروهای مسلح و بسیج قدرتمندتر از گذشته به وظایف خودشان عمل می‌کنند و روحیه بسیجیان نه تنها کاهش نیافته است بلکه آنها با صلابت بیشتری در صحنه هستند.حجازی ادامه داد: امروز در تجهیزات نظامی و وسایل دفاعی هیچ وابستگی نداریم و تحریم‌ها باعث شده صنایع دفاعی، جوانان، دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان با تلاش، کشورمان را به یکی از قطب‌های تأمین تجهیزات نظامی تبدیل کنند که همین می‌تواند نیاز خودش را پاسخ دهد و هم به سایر کشورها صادرات تجهیزات نظامی داشته باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1994

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.