پیارم خبر:رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی‌آباد گفت: معنای اقتصاد مقاومتی یعنی بالا بردن توانمندی‌های مردم برای مقابله با شرایط جنگ اقتصادی و روانی تحمیل شده از سوی قشون اقتصادی امریکا و لابی صهیونیسم است.. به گزارش پیارم، حجت‌الاسلام اسماعیل فوادیان، در جمع پرسنل و اعضای کادر فرماندهی نیروی انتظامی که در نمازخانه این نهاد برگزار ...

پیارم خبر:رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی‌آباد گفت: معنای اقتصاد مقاومتی یعنی بالا بردن توانمندی‌های مردم برای مقابله با شرایط جنگ اقتصادی و روانی تحمیل شده از سوی قشون اقتصادی امریکا و لابی صهیونیسم است..

به گزارش پیارم، حجت‌الاسلام اسماعیل فوادیان، در جمع پرسنل و اعضای کادر فرماندهی نیروی انتظامی که در نمازخانه این نهاد برگزار شد، با بیان اینکه عفو به معنای کنترل مهار خشم و عواطف و چشم‌پوشی از حقوق خود است افزود: عفو موجب می‌شود تا انسان صبر را در مقام خشم وغضب تجربه و تکرار این گونه اعمال در انسان باعث می‌شود تا صبر وشکیبایی در انسان تقویت شود.

وی ادامه داد: عفو موجب می‌شود آدمی به پاداش صابران برسد به این معنی که مقام صابران، پاداش عمل عفوی می‌شود که خود مصداق صبر حالی و حالتی بوده است که خداوند در آیات ۳۴ و ۳۵ سوره فصلت صبر را عاملی برای گذشت انسانها در برابر بدی‌ها می‌‌داند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی‌آباد گذشت کردن را یکی از فضیلت‌ها و ارزش‌های اخلاق انسانی دانست و اظهار کرد: این عمل خدا پسندانه از سوی همگان به حکم سیره عقلایی مورد توجه وعنایت قرار گرفته و همانگونه که خداوند در آیه ۱۷۸از سوره بقره عفو و گذشت بویژه در حال قدرت بر انتقام و مجازات را می‌ستاید و بر کسانی که در حال قدرت و توان از حق خویش می‌گذرند و با بزرگواری چشم بر مجازات می‌بندند آفرین می‌فرستد و آنرا به‌عنوان امری معروف و هنجاری پسندیده و نیکو مورد تشویق قرار می‌دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص اقتصاد مقاومتی نیز به ایراد سخن پرداخت و تصریح کرد: اشاره مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) به اقتصاد مقاومتی در سال حمایت از تولید ملی، دارای ابعاد گسترده‌ای است که برای کاربردی کردن آن باید به فرآیندهای رفتاری و روانی جامعه قبل از هر چیز توجه کرد.

حجت‌الاسلام فوادیان اضافه کرد: معنای اقتصاد مقاومتی یعنی بالا بردن توانمندی‌های مردم برای مقابله با شرایط جنگ اقتصادی و روانی تحمیل شده از سوی قشون اقتصادی امریکا و لابی صهیونیسم است

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1984

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.