پیارم خبر:به مناسبت فرارسیدن هفته سلامت روان جلسه ای در همین راستا با حضور مدیریت شبکه بهداشت و پرسنل ستادی در دفتر مدیریت برگزار گردید. به گزارش خبر نگار پیارم,دکتر مرادی با اشاره به شعار سازمان جهانی:افسردگی یک بحران جهانی است”افزود:مشاوره نقطه مرکزی در تامین سلامت روان بشمار میرود و برای رسیدن به اهداف آموزشی ...

پیارم خبر:به مناسبت فرارسیدن هفته سلامت روان جلسه ای در همین راستا با حضور مدیریت شبکه بهداشت و پرسنل ستادی در دفتر مدیریت برگزار گردید.

به گزارش خبر نگار پیارم,دکتر مرادی با اشاره به شعار سازمان جهانی:افسردگی یک بحران جهانی است”افزود:مشاوره نقطه مرکزی در تامین سلامت روان بشمار میرود و برای رسیدن به اهداف آموزشی باید مدارس به عنوان هدف اصلی قرار داده شده و به دانش آموزان توجه ویژه ای گردد.
ایشان اضافه نمود: تحقیقات نشان داده که سلامت روان دانش آموزان با پیشرفت تحصیلی آنها رابطه مستقیم دارد.متاسفانه مقوله سلامت روان در تمام اقشار جامعه نادیده گرفته شده است.
وی به برخی از مشکلات روانی- رفتاری جامعه امروز اشاره نمود و خواستار برنامه ریزی دقیق در جهت ارتقاء کمی و کیفی سلامت روان جامعه شد.
در پایان کارشناس واحد سلامت روان به تشریح برنامه های هفته سلامت و نامگذاری ایام این هفته پرداخت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1981

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.