پیارم خبر: پور اشرف فرماندار حاجی آباد در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه سپاه حاجی آباد، سپاه و بسیج را مدافع ارزشهای الاهی دانستند. به گزارش خبر نگار پیارم،پور اشرف در مراسم تودیع و معارفه، به نقش ارزنده بسیج و توانایی های آن اشاره کرد و اظهار داشت: دشمنان ما بر توانمندی های بسیج ...

پیارم خبر: پور اشرف فرماندار حاجی آباد در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه سپاه حاجی آباد، سپاه و بسیج را مدافع ارزشهای الاهی دانستند.

به گزارش خبر نگار پیارم،پور اشرف در مراسم تودیع و معارفه، به نقش ارزنده بسیج و توانایی های آن اشاره کرد و اظهار داشت: دشمنان ما بر توانمندی های بسیج آگاه است ولی این را بر نمی تابد و هر روز در فکر توطئه ای است تا بر این نهاد مقدس خدشه وارد کند.محمدی به نقش ارزنده بسیج و توانایی های آن اشاره کرد و اظهار داشت: دشمنان ما بر توانمندی های بسیج آگاه است ولی این را بر نمی تابد و هر روز در فکر توطئه ای است تا بر این نهاد مقدس خدشه وارد کند.

پوراشرف افزود: نیروهای بسیج همیشه پرتلاش ظاهر می شوند و دشمنان ما از سپاه و بسیج می ترسند ای نشانه آن است که بسیج و سپاه یک کار کرد خوب داشته است.

وی در ادامه افزود:مهمترین عوامل تهدید جامعه را دو بعد تربیتی و بصیرتی عنوان کرد و افزود رسالت بسیج و سپاه روشنگری و تربیت صحیح جامعه است.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1970

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.