پیارم خبر: حجت الاسلام مختاری امام جمعه شهرستان در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه حاجی آباد، از بسیج به عنوان یک نیروی نجات بخش برای ایران و جهان یاد کردند. به گزارش خبر نگار پیارم، مختاری در این مراسم افزودند: امروز شاهدیم آن بذری که امام راحل ما کاشت به ثمر نشسته است و ...

پیارم خبر: حجت الاسلام مختاری امام جمعه شهرستان در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه حاجی آباد، از بسیج به عنوان یک نیروی نجات بخش برای ایران و جهان یاد کردند.

به گزارش خبر نگار پیارم، مختاری در این مراسم افزودند: امروز شاهدیم آن بذری که امام راحل ما کاشت به ثمر نشسته است و از بسیج نیروی ساخته است که نجات بخش کشور ایران و جهان می باشد، بسیج یک تفکر راهبردی برای کشور ایران است.
وی در ادامه بیان داشت: بصیرت بسیج و نیات خالص بسیجیان و خستگی ناپذیر بودن بسیجیان است که مارا در مقابل حجمه های سنگین شمنان محفوظ نگه داشته استو بسیج در همه عرصه ها،  علمی، اقتصادی، فرهنگی حضور پرنگ دارد.
وی در پایان افزود: اگر روزگاری بحث جهاد نظامی بود اولین مخاتبان بسیجیان بودند ولی امر حضرت ایت الله خامنه ای می فرمایند: من به بسیجیان افتخار می کنم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1969

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.