پیارم خبر: مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه حاجی آباد صبح امروز در سالن شهید حسن زاده ارشاد برگزار گردید. به گزارش خبر نگار پیارم این مراسم با حضور   جانشین سپاه امام سجاد(ع) سرهنگ مزراعی و  نماینده ولی فقیه ناحیه امام جمعه شهرستان و فرماندار و مسئولین ادارات برگزار شد و سرگرد اباذر سالاری به ...

پیارم خبر: مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه حاجی آباد صبح امروز در سالن شهید حسن زاده ارشاد برگزار گردید.

به گزارش خبر نگار پیارم این مراسم با حضور   جانشین سپاه امام سجاد(ع) سرهنگ مزراعی و  نماینده ولی فقیه ناحیه امام جمعه شهرستان و فرماندار و مسئولین ادارات برگزار شد و سرگرد اباذر سالاری به عنوان فرمانده سپاه حاجی آباد معرفی و سرهنگ احمد ذاکری به عنوان فرمانده میناب منصوب شدند.
سرهنگ احمد ذاکری، در مراسم تودیع و معارفه،ضمن خوش آمد گویی به مهمانان،در رابطه با فعالیت های سپاه در مدت خدمتشان گزارشی را ارائه دادند.
سرهنگ مزراعی جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) در این مراسم اظهار داشتند: یکی از رسالت های بسیج آگاه سازی و بصیرت فزایی جامعه در امور مذهبی و بصیرتی از رسالت خطیر بسیج محسوب می‌شود.
وی در ادامه افزود:مقام معظم رهبری می فرمایند ما در موقعیت جنگ احزاب قرار داریم و اگر ایمان و اعتقاد به خدا داشته باشیم می توانیم از تحریم ها و تنگناهایی که دشمنان برای ما بوجود آورده اند نجات پیدا کنیم.

وی ادامه داد:عصر کنونی عصر ارتباطات و اطلاعات است و باید همه اطلاعات را جمع آوری کنیم و راه صحیح را  انتخاب کنیم،بصیرت افزایی رویکرد اصلی برنامه های بسیج در دوران کنونی و مقابله با فتنه های دشمنان است.

مزراعی در ادامه گفت: بصیرت افزایی خاسته مقام معظم رهبری است و به همین دلیل حلقه های صالحین در بسیج شکل گرفته است.

ایشان در ادامه تاکید بر امر به معرف ونهی از منکر و کردند و افزودند ما باید در این زمینه از خودمان شروع کنیم امر به معروف و نهی از منکر کار بسیار مشکلی نیست که ما به آن توجه نمی کنیم.

حجت الاسلام مختاری امام جمعه شهرستان،ضمن خیر مقدم  به مهمان و تقدیر و تشکر از سرهنگ ذاکری و خوش آمد گویی به سرگرد سالاری افزود:امام راحل از بسیج نیروی ساخته است که امروز نجات بخش کشور و جهان است بسیج یک تفکر راهبردی برای کشو ایران است.
ایشان در ادامه افزود: بصیرت بسیج، نیات خالص، و خستگی ناپذیر بودن بسیجان است که توانسته اند در مقابل هجمه های سنگین دشمنان مقابله کنند.
وی در ادامه افزود: بسیجیان در همه زمینه ها آمادگی کامل دارند و ولایت مدار بودن بسیجیان یک امتیاز برای آنها است

و در پایان با دادن لوح تقدیر و هدایا از سرهنگ ذاکری تقدیر و تشکر به عمل آمد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1959

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.