ستاد انتخاباتی باراک اوباما اعلام کرده که در ماه سپتامبر گذشته هواداران حزب دموکرات برای تامین هزینه های انتخاباتی آقای اوباما ۱۸۱ میلیون دلار پیارم به نقل از جام سیاسی؛ سایت بی بی سی نوشت: «جیم مسینا، رئیس ستاد انتخاباتی آقای اوباما روز شنبه ششم اکتبر (۱۵ مهر) در ایمیلی که برای همه هواداران حزب ...

ستاد انتخاباتی باراک اوباما اعلام کرده که در ماه سپتامبر گذشته هواداران حزب دموکرات برای تامین هزینه های انتخاباتی آقای اوباما ۱۸۱ میلیون دلار

پیارم به نقل از جام سیاسی؛ سایت بی بی سی نوشت: «جیم مسینا، رئیس ستاد انتخاباتی آقای اوباما روز شنبه ششم اکتبر (۱۵ مهر) در ایمیلی که برای همه هواداران حزب دموکرات ارسال کرد گفت: تا اینجا سپتامبر بهترین ماه از نظر جمع آوری کمک های مالی بوده».

هنوز از جمع کل کمک های جمع آوری شده در ماه سپتامبر برای میت رامنی، رقیب اصلی آقای اوباما گزارشی منتشر نشده است اما در در ماه اوت گذشته هم طرفداران نامزد دموکرات ها سخاوتمندتر از هواداران آقای رامنی بودند.

 

این سایت در ادامه نوشت: «آقای مسینا گفته که ۱۸۱ میلیون دلار جمع آوری شده از طریق یک میلیون و هشتصد هزار هواداری پرداخت شده که بیش از یک سوم آنها (حدود ۶۰۰ هزار نفر) برای نخستین بار به نامزد دموکرات ها کمک مالی کرده اند.

در همین حال، خبرگزاری رویترز نوشته با وجود رکورد تازه ماه سپتامبر در جمع آوری کمک های مالی، این آمار در مقایسه با ماه سپتامبر سال ۲۰۰۹ که باراک اوباما برای نخستین بار کاندیدای ریاست جمهوری شده بود، رشدی نشان نمی دهد. در آن زمان مجموع کمک ها به کارزار انتخاباتی دموکرات ها ۱۹۳ میلیون دلار بود.

ماه اوت گذشته کمک های مالی به ستاد آقای اوباما در مجموع ۱۱۴ میلیون دلار اعلام شد که با اختلافی اندک نسبت به ۱۱۱ میلیون دلار جمع شده برای میت رامنی می توانست نشانه ای از اقبال بیشتر مردم آمریکا به نامزد دموکرات ها تلقی شود چنانکه در نظرسنجی ها هم آقای اوباما با اختلافی دو سه درصدی همچنان از میت رامنی پیش است»

 

این خبر یک روز پس از اعلام آمارهای جدید مربوط به میزان بیکاری در سایت بی بی سی منتشر می شود که طی آن برای نخستین بار از زمان ورود آقای اوباما به کاخ سفید، نرخ بیکاری به زیر ۸ درصد رسیده بود و دولت اوباما در رسانه های این کشور متهم به دست کاری و جعل آمار بیکاری شده است..

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1929

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.