پیارم چه خبر: شبکه بهداشت شهرستان حاجی آباد کارگاه آموزشی یکروزه با موضوع حیوان گزیدگی در سالن آموزشی شبکه بهداشت برگزار گردید. به گزارش پیارم به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت،دکتر مرادی مدیریت شبکه بهداشت و درمان با اشاره به بیماری هاری افزود: هاری یک بیماری عفونی حاد سیستم اعصاب مرکزی و کشنده ویروسی ...

پیارم چه خبر: شبکه بهداشت شهرستان حاجی آباد کارگاه آموزشی یکروزه با موضوع حیوان گزیدگی در سالن آموزشی شبکه بهداشت برگزار گردید.

به گزارش پیارم به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت،دکتر مرادی مدیریت شبکه بهداشت و درمان با اشاره به بیماری هاری افزود: هاری یک بیماری عفونی حاد سیستم اعصاب مرکزی و کشنده ویروسی است و به دوشکل تحریکی(هاری خشمگین) و ساکت(هاری فلجی)ظاهر میشود.وی اضافه نمود:این بیماری مخصوص گوشتخوران اهلی میباشد.

دکتر یاسر مرادی در جمع کاردان و کارشناسان مراکز اضافه کرد:در حال حاضر ۷۹ مورد حیوان گزیدگی گزارش شده است.ایشان خواستار همکاری همشهریان عزیز با پرسنل شبکه بهداشت ودرمان شد و یادآوری کرد این بیماری درمان ندارد و درمان آن پیشگیری میباشد.

در پایان کارشناس بیماریها در مورد اهمیت بیماری- راههای سرایت به انسان و حیوان و راههای پیشگیری توضیحاتی ارائه داد.همچنین در ادامه کارگاه در خصوص هیپوتیروئیدی و نحوه صحیح نمونه گیری پاشنه پا آموزشهای لازم ارائه گردید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1926

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.