جلسه پشتیبانی اردوهای جهادی جهت تعمیر و مرمت مدرسه روستای چاه بنه کوهشاه شمالی احمدی برگزار شد. به گزارش خبرنگار پیارم، جلسه پشتیبانی اردوهای جهادی جهت تعمیر و مرمت مدرسه روستای چاه بنه کوهشاه شمالی احمدی از توابع حاجی آباد ، صبح امروز در ناحیه بسیج حاجی آباد برگزار شد. این جلسه با حضور فرمانده ...

جلسه پشتیبانی اردوهای جهادی جهت تعمیر و مرمت مدرسه روستای چاه بنه کوهشاه شمالی احمدی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پیارم، جلسه پشتیبانی اردوهای جهادی جهت تعمیر و مرمت مدرسه روستای چاه بنه کوهشاه شمالی احمدی از توابع حاجی آباد ، صبح امروز در ناحیه بسیج حاجی آباد برگزار شد.

این جلسه با حضور فرمانده ناحیه بسیج حاجی آباد ، جمعی از مسئولین شهرستان و ناحیه مقاومت برگزار گردید.

سرهنگ ذاکری فرمانده ناحیه حاجی آباد در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت:یکی از اهداف بسیج کمک به رفع محرومیت زدایی است، اردوهای جهادی، حرکتی به سمت محرومیت زدایی در روستاها و حل مشکلات فرهنگی اقتصادی و اجتماعی آنهاست.

ذاکری در ادامه افزود: طی سفری که مسئولین شهرستان به روستای چاه بنه داشتند ، مشکلات  این روستا مورد بررسی قرار گرفت و  تصمیم به تعمیر و مرمت مدرسه روستای چاه بنه گرفته شد.

فرمانده ناحیه بسیج حاجی آباد تشریح کرد: با مذاکره و هماهنگی های لازم توسط بسیج سازندگی و بسیج دانشجویی استان ، در حال حاضر بسیج این آمادگی را دارد که یک گروه جهادی دانشجویی را به این منطقه اعزام کند.

وی با بیان اینکه در این اردو جهادی علاوه بر امورات عمرانی به مسائل فرهنگی هم توجه خاص می‌شود، خاطرنشان کرد: بسیجیان علاوه بر شرکت در برنامه‌هایی مانند رنگ‌آمیزی کلاس‌های درس، تعمیر میز و نیمکت مدارس و دیگر کارهای فنی، کلاس‌های اعتقادی مانند کلاس قرآن، احکام و اخلاق نیز برگزار می‌کنند.

در این جلسه، مسئولین حاضر ، جهت تعمیر و مرت مدرسه روستای چاه بنه آمادگی خود را اعلام کرده و نوید هر گونه همکاری لازم در این زمینه را دادند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1922

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.