بندرعباس – هجدهمین جشنواره یک هفته با کانون در مراکز مختلف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان با حضور جمعی از مسئولان آغاز به کار کرد. به گزارش خبرنگار پیارم به نقل از ایرنا، مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان روز شنبه در مراسم افتتاح این جشنواره در بندرعباس، اظهار داشت: ...

بندرعباس – هجدهمین جشنواره یک هفته با کانون در مراکز مختلف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان با حضور جمعی از مسئولان آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار پیارم به نقل از ایرنا، مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان روز شنبه در مراسم افتتاح این جشنواره در بندرعباس، اظهار داشت: جشنواره یک هفته با کانون به مناسبت ۱۶ مهرماه روز جهانی کودک و با شعار کودک، خانواده و جامعه گشایش یافته است.

ˈسید داوود حسینیˈ اظهار داشت: این جشنواره از امروز (پانزدهم مهرماه) تا ۲۱ مهرماه همزمان با سراسر کشور در استان هرمزگان نیز برگزار است.

وی افزود:برنامه های جشنواره یک هفته با کانون در مراکز مختلف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ۹ شهرستان استان هرمزگان نیز برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را آشنایی کودکان و نوجوانان، دانش آموزان، خانواده ها و مسوولان با فعالیتهای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عنوان کرد.

حسینی افتتاح مرکز فرهنگی هنری آفرینش (شماره یک بندرعباس) و مرکز فرهنگی هنری شماره پنج کانون پرورش فکری بندرعباس، اجرای برنامه برای کودکان سرطانی، اجرای برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی در محلات محروم و رستاها را از جمله برنامه های این هفته در هرمزگان اعلام کرد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد:اجرای برنامه در بیمارستان کودکان و اجرای برنامه های فرهنگی در کانون اصلاح و تربیت نیز از جمله دیگر برنامه های این هفته در استان هرمزگان است.

لازم به ذکر است، در این مراسم بیانیه روز جهانی کودک توسط یکی از اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بندرعباس خوانده شد

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1911

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.