حاجی آباد- جلسه هم اندیشی کانون های بسیج اساتید استان هرمزگان در سالن فرمانداری حاجی آباد عصر امروز برگزار شد.   به گزارش پیارم، این جلسه با حضور فرماندار حاجی آباد ، جانشین رئیس بسیج اساتید استان و روسای دانشگاه های سرار هرمزگان ساعت ۱۶:۰۰ در حاجی آباد برگزار شد. سرهنگ فهیم زاده جانشین رئیس ...

حاجی آباد- جلسه هم اندیشی کانون های بسیج اساتید استان هرمزگان در سالن فرمانداری حاجی آباد عصر امروز برگزار شد.


 

به گزارش پیارم، این جلسه با حضور فرماندار حاجی آباد ، جانشین رئیس بسیج اساتید استان و روسای دانشگاه های سرار هرمزگان ساعت ۱۶:۰۰ در حاجی آباد برگزار شد.

سرهنگ فهیم زاده جانشین رئیس اساتید استان هرمزگان در جمع اساتید و روسای دانشگاه ها ،اظهار داشت: : هدف از برگزاری این جلسه ایجاد تعامل و همفکری بین اساتید بسیجی دانشگاه ها، تقویت ارتباطات و ایجاد همگرایی در بدنه اجتماع و دانشگاه است.

وی ادامه داد: قدرت ملی ما سرچشمه از هویت ملی ما و بخش عظیمی از قدرت علمی ، بسیج است و جای هیچ گونه تردیدی هم نیست، با اینکه ما دهه چهارم انقلاب را پشت سر می گذاریم هنوز بخش عظیم قدرت کشور ما بسیج است.

فهیم زاده در ادامه افزود: به فرمایش رهبر کبیر انقلاب، بسیج بدنه فعال یک جامعه است، جزء فعال جامعه است و بخش عظیمی از جامعه را هم تشکیل می دهد و دشمنان به دلیل نداشتن شناخت از بسیج برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران در محاسبات خود دچار اشتباه شده اند.

جانشین رئیس اساتید استان هرمزگان ادامه داد:بسیج رمز ماندگاری این نظام است با توجه به حجمه هایی که به نظام ما شده بسیج هویت ملی ماست و همه اقشار جامعه را در خود جای داده است.

وی در ادامه افزود:بسیج این توانمندی را دارد که تمام اقشار جامعه را در کنار خود با فاکتورهای مشخص دین مبین اسلام و قرآن کریم، جمع کند و این بسیج است که می تواند از تفرقه و گسست اجتماعی جلوگیری کند .

فهیم زاده بیان کرد: حضرت آیت الله خامنه ای می فرمایند:اگر بسیج در دوران پس از جنگ نبود بی تردید کمیت این انقلاب و نظام و همه حرکتهای سازنده آن لنگ می ماند. در فتنه ۸۸ با کمک بسیج بود که توانستیم این فتنه سهمگین را خنثی کنیم.

سرهنگ فهیم زاده تشریح کرد: هجوم های بیگانگان به صورت جنگهای نرم حالت نجومی گرفته و این قشر اساتید هستند که می توانند به عنوان هسته های اصلی دانشگاهی و کشوری جواب دندان شکنی به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بدهند و وظیفه اصلی اساتید را پیشرفت و تربیت حلقه های علمی و فکری دانشجویان دانست.

وی در پایان سخنان خود گفت:اساتید دانشگاهی باید به فکر شناسایی و معرفی نخبه های دانشگاه برای ایجاد و ارتباط با اعضا و جامعه در راستای کمک و پیشرفت در تمام حوزه های دانشگاهی و حتی کشوری باشند.

انتهای پیام/

 

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1895

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.