حاجی آباد- خبرگزاری پیارم: بسیج دانشجویی به همراه دانشجویان ، اساتید، کارکنان و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد حاجی آباد در اعتراض به هتک حرمت پیامبر گرامی اسلام (ص) راهپیمایی کردند. به گزارش خبرنگار پیارم، در این راهپیمایی اعتراض ‌آمیز که از مقابل دانشگاه تا تپه نورالشهدا برگزار شد دانشجویان و اساتید دانشگاه انزجار و ...

حاجی آباد- خبرگزاری پیارم: بسیج دانشجویی به همراه دانشجویان ، اساتید، کارکنان و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد حاجی آباد در اعتراض به هتک حرمت پیامبر گرامی اسلام (ص) راهپیمایی کردند.

به گزارش خبرنگار پیارم، در این راهپیمایی اعتراض ‌آمیز که از مقابل دانشگاه تا تپه نورالشهدا برگزار شد دانشجویان و اساتید دانشگاه انزجار و خشم شدید خود را از این حرکت قبیح و ضد دینی اعلام داشته و با آتش ‌زدن پرچم رژیم جعلی اسرائیل غاصب و آمریکای جنایتکار، ندای لبیک یا محمد را به گوش جهانیان رساندند.

در این راهپیمایی ، شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، آمریکا اسرائیل باید نابود گردد ، لبیک یا رسول ‌الله، جانم فدایت یا رسول ‌الله، ما حامی این کشور و این رهبریم از سوی تجمع‌ کنندگان سر داده شد.

در این راهپیمایی ، حجت الاسلام مختاری امام جمعه شهرستان اظهار داشت: بی ‌تردید رژیم صهیونیستی پس از اینکه موج بیداری اسلامی کشورهای منطقه را دریافت، شرایط را برای خود سخت تر از گذشته دیده است و بر همین اساس جنگ روانی دیگری را در دستور کار خود قرار داد.

مختاری گفت: این جنگ روانی صهیونیست‌ ها، آمریکا و اروپا با طراحی و پخش فیلم موهن و توهین آمیز نسبت به عزیزترین فرد نزد خدا و انتشار مجدد کاریکاتورهای موهن نشان از این دارد که جنگ مذهبی در این کشورها از مدیریت خاصی برخوردار است و به قولی این بازندگان تهدیدهای نظامی اینک به نوعی دیگر شمشیر از رو بسته‌ اند.

امام جمعه شهرستان حاجی آباد با بیان اینکه آمریکا، غرب و صهیونیسم باید بدانند که دیگر تعارض رفتاری آنان برای مستضعفان جهان روشن شده و فریبکاری آنان دیگر فاقد اثر است، اظهار داشت: مسلمانان جهان باید بدانند که جنگ اسلام و کفر یک جنگ حقیقی است و تنها راه نجات بشریت، تمسک به راه محمد (ص) و کتاب او قرآن و ایستادگی در مقابل آمریکا و صهیونیسم است.

وی گفت: عزت و شرف ما مسلمانان در گرو پاسداشت حرمت از حریم محمد (ص) و ایستادگی در مقابل دشمنان او است و مطمئن باشید که پیروزی از آن محمد (ص) است و شکست مخصوص دشمنانش خواهد بود.

دانشجویان پس از اقامه نماز ظهر در جوار تپه نور الشهدا با سر دادن شعارهای «الله اکبر، خامنه‌ای رهبر»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «دانشجو بیدار است، از آمریکا بیزار است» و «سکوت در برابر اهانت، خیانت است خیانت است، خیانت» و آتش زدن پرچم آمریکا و اسرائیل خشم و انزجار خود را از توهین به ساحت مقدس نبی‌اکرم(ص) ابراز کردند .

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1893

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.