حاجی آباد- صبح امروز پرسنل نیروی انتظامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی با امام جمعه در دفتر ایشان دیدار کردند. به گزارش خبرنگار پیارم، حجت الاسلام روح الله مختاری امام جمعه شهرستان ضمن خوش آمد گویی، هفته نیروی انتظامی را به همه سبز پوشان جان برکف تبریک گفتند و افزودند: امنیت جامعه در دستان توانمند ...

حاجی آباد- صبح امروز پرسنل نیروی انتظامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی با امام جمعه در دفتر ایشان دیدار کردند.


به گزارش خبرنگار پیارم، حجت الاسلام روح الله مختاری امام جمعه شهرستان ضمن خوش آمد گویی، هفته نیروی انتظامی را به همه سبز پوشان جان برکف تبریک گفتند و افزودند: امنیت جامعه در دستان توانمند شما عزیزان است و اگر در جامعه ای امنیت وجود نداشته باشد آن جامعه پیشرفت نمی کند.

ایشان در ادامه افزود: در بعضی از روایات شریفه ملاحضه می شود زیر بنای همه موفقیت ها را امنیت اعلام کنند و پیشرفت های علمی، اقتصادی، فرهنگی، صنعت و زمینه همه پیشرفت ها امنیت در جامعه است.

مختاری بیان داشت: اقتدار امروز ایران یک بخشش مرهون زحمات شما عزیزان است و شعار هفته نیروی انتظامی را گرامی بدارید و در تمام طول سال این شعار را به عنوان یک سرمایه عظیم در نظر داشته باشیم و جامعه نیروی انتظامی را به عنوان پشتیبان و امین خود می داند و مردم با دیدن پلیس احساس امنیت می کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1892

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.